• Nema rezultata za traženu pretragu

PBZ mobilno bankarstvo

Jednostavnije i personalizirano svakodnevno bankarstvo na dohvat vaše ruke

Zašto će vam se svidjeti

Sigurnost

Brža i lakša prijava i potvrda transakcije skeniranjem otiska prsta

Dostupnost

Bankarske usluge gdje god i kada god su vam potrebne

Pametne funkcionalnosti

Korisne funkcionalnosti na ekranu prijave za lakše upravljanje novcem

Posebna pogodnost

Ugovorite PBZ digitalno bankarstvo do 31.12.2021. i ostvarite posebnu pogodnost: bez naknade za prva tri mjeseca korištenja usluge!

nagradna igra

Kartica puna kuna uz PBZ digitalno bankarstvo

Do 31.12.2021. ugovori PBZ digitalno bankarstvo, napravi barem jednu transakciju i sudjeluj u nagradnoj igri !
Mobilna aplikacija donosi nove i inovativne funkcionalnosti
Mobilna aplikacija donosi nove i inovativne funkcionalnosti
Mobilna aplikacija donosi nove i inovativne funkcionalnosti
Pretvorite štednju u naviku, odvajajte svakodnevno male iznose uz #withSAVE
Podignite gotovinu bez kartice pomoću koda generiranog putem #withCASH
Plaćajte brže i jednostavnije svojim kontaktima uz #withPAY
Saznajte stanje računa bez prijave u aplikaciju uz Brzi pregled stanja
Financije 24/7

Financije 24/7


Lakše upravljajte svojim financijama jer su vam uvijek na dohvat ruke:

  • brzo stanje računa i prometa po karticama
  • online ugovaranje proizvoda Banke
  • podizanje gotovine na bankomatu bez kartice
  • plaćanja računa sa i bez 2D bar koda
  • brza plaćanja kontaktima iz imenika mobilnog uređaja
  • pregled kredita i štednje
Aktivacija mobilne aplikacije

Aktivacija mobilne aplikacije

Za korištenje mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva potrebno je preuzeti aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo u AppStoreu, Google Play trgovini ili Huawei AppGallery.

Nakon što ste preuzeli novu mobilnu aplikaciju, za aktivaciju su potrebni registracijski kodovi koje možete preuzeti na dva načina:

1.  prijavom na internetsku aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva (koristeći #withKEY, PBZmToken ili čitač kartice)

  • unutar internetske aplikacije u gornjem desnom uglu odaberite korisničku ikonu te Postavke
  • otvara se ekran s ponuđenim opcijama za upravljanje uslugom te u dijelu Uređaji odaberite Aplikacija za mobilno bankarstvo
  • za izradu novih kodova odaberite Redistribucija

2.  zatražiti izdavanje registracijskih kodova u PBZ poslovnici

#withCASH

#withCASH

Zaboravili ste bankovnu karticu? #withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo jednokratnog koda.

  • U samo nekoliko jednostavnih koraka odaberite iznos, izradite kod koji vrijedi samo određeno vrijeme i za odabrani iznos te nakon toga podignite gotovinu.
  • #withCASH je siguran! Kako bismo vam omogućili maksimalnu sigurnost, kod je privremen. Vrijedi samo maksimalno 60 minuta.
  • Generirani kod možete iskoristiti sami ili ga podijeliti putem ponuđenih opcija mobilnog uređaja osobi koja ne mora biti klijent Banke .
#withSAVE

#withSAVE

Jednostavna i zabavna štednja malih dnevnih iznosa bez prijave u mobilnu aplikaciju.

Odaberite željeni iznos i povucite ga u svoju virtualnu kasicu.

Više o #withSAVE

Brz i siguran pristup

Brz i siguran pristup

Prijavite se u svoje PBZ mobilno bankarstvo koristeći samo svoje biometrijske podatke, otiskom prsta ili skeniranjem lica. Možete se prijaviti i uz opciju unošenja PIN-a kako biste potvrdili da ste to vi.

Mobilni token #withKEY

Mobilni token #withKEY

Nema više briga o tome gdje ste zadnji put ostavili svoj fizički token uređaj ili čitač kartice. Koristite ugrađenu funkciju #withKEY mobilne aplikacije kako biste pristupili PBZ internetskom bankarstvu i autorizirali transakcije internetskog bankarstva.

  • pronađite #withKEY funkciju odmah na Ekranu prijave. Unesite svoj PIN ili koristite biometrijsko skeniranje kako biste kreirali sigurnu jednokratnu zaporku.
  • s funkcijom #withKEY možete dobiti jednokratne zaporke za dodatnu sigurnost jer je za pristup funkciji potreban vaš osobni PIN ili biometrijski podaci. Svaka jednokratna zaporka koju generirate vrijedi 90 sekundi, nakon čega jednostavno možete zatražiti drugu.
Uvijek u toku

Uvijek u toku

Želite li znati kada vam na račun dođe plaća ili želite obavijest o sljedećem dospijeću rate svojeg kredita? To je jednostavno uz personalizirane obavijesti koje vam omogućavaju da ste u toku.

Prilagodite Pametne obavijesti svojim potrebama

  • Vezano uz vaše račune, možete definirati želite li dobivati obavijesti o uplatama na ili isplatama s računa te podesiti iznos praga iznad kojeg će vam biti slane obavijesti o aktivnostima po računu.
  • Što se tiče kredita, možete primati podsjetnike o sljedećem dospijeću svoje rate kredita.
  • Ako imate oročene štednje, aktivirajte upozorenja o njihovu isteku. Na taj način možete planirati unaprijed i odlučiti kako reinvestirati štednju.
  • Za naloge u najavi možete dobiti podsjetnik prije izvršavanja naloga plaćanja, a možete kontrolirati i status transakcije nakon datuma izvršenja.

 

Personalizirajte svoje iskustvo s bankom

Personalizirajte svoje iskustvo s bankom

Bankovno iskustvo skrojeno samo za vas.
Pregledavajte i upravljajte svojim postavkama digitalnog bankarstva, aktivirajte i personalizirajte dodatne funkcionalnosti ili prilagodite profil svojim potrebama.
Zašto ne biste učitali profilnu sliku, dodali nadimak, prilagodili svoje postavke i odabrali između brojnih dodatnih funkcija one koje odgovaraju upravo vama? Vaše bankarstvo, na vaš način.

Prilagodite profil svojim potrebama pomoću sljedećih opcija: 

  • Omogućite funkciju Brzi prijenosi te obavljajte transakcije sredstava i prijenos novca između svojih vlastitih računa, bez potrebe autoriziranja svake pojedine transakcije.
  • Prilagodite elemente widgeta Glavni prikaz svojim preferencijama.
  • Pregledavajte i upravljajte limitima transakcija vezano uz digitalno bankarstvo.
  • Uključite Brzi pregled stanja i bez prijave provjerite trenutno stanje svog odabranog računa. Također se možete prijaviti na uslugu #withPAY za jednostavna trenutna plaćanja.
  • Promijenite kod za oporavak putem mobilne aplikacije kako biste mogli samostalno obnoviti svoj korisnički profil.
  • Aktivirajte funkciju #withSIGN pa ćete imati kvalificirani elektronički potpis kojim ćete moći ugovarati nove bankarske proizvode digitalnim putem.
  • Kontrolirajte Obavijesti te odlučite koja vam upozorenja trebaju za praćenje dnevnih financija.
Jednostavna nadoplata mobitela kad god vam treba

Jednostavna nadoplata mobitela kad god vam treba

Kod nas nadoplata mobilnih telefona bonovima nije nikakav problem.

Kada znate da uskoro trebate nadoplatiti bon za mobitel, rješenje vam je već u džepu. Jednostavno upotrijebite PBZ digitalno bankarstvo kako biste kupili bon za mobitel za sebe ili za članove obitelji i prijatelja kojima je potrebna nadoplata. Možete kupiti bonove za mobitele glavnih mobilnih operatera u Hrvatskoj. Kada koriste tu funkciju PBZ mobilnog bankarstva, možete odmah aktivirati bon za mobitel i nadoplatiti stanje na računu svog mobitela. Ako ste bon kupili za nekog drugog, jednostavno ga možete podijeliti putem različitih kanala (Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, SMS ili e-mail). 

Sve vaše nedavne kupnje bonova za mobitele automatski se spremaju, tako da ih lako možete kopirati kada to trebate. 

Reaktivacija mobilne aplikacije

Reaktivacija mobilne aplikacije

Ako se PBZ mobilna aplikacija zaključa uslijed više uzastopnih unosa neispravnog PIN-a ili ako je želite aktivirati na drugom uređaju moguća je ponovna aktivacija mobilne aplikacije unosom Korisničkog broja i Koda za oporavak.

  • Preuzmite aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo u AppStore ili Google Play trgovini
  • na početnom zaslonu mobilne aplikacije odaberite “Postojeći korisnik - Oporavak aplikacije?

  • unesite Korisnički broj (dodijeljen vam je prilikom ugovaranja usluge, a nalazi se i u Postavkama aplikacije te unutar mobilnog tokena #withKEY)

  • unesite Kod za oporavak (koji ste odredili prilikom prve aktivacije mobilne aplikacije)

  • unesite kod iz SMS poruke pristigle na vaš mobilni uređaj

Novo u aplikaciji!

  • kreirajte svoj investicijski plan - ugovorite trajni nalog za kupnju udjela u pravilnim vremenskim intervalima i pratite detalje vezane uz ulaganje
  • u bilo kojem trenutku pristupite svom investicijskom profilu u sklopu usluge Investicijskog savjetovanja.

Saznajte što je novo

Informacija o obveznoj nadogradnji mobilne aplikacije

Prikaz PIN-a vaših kartica

Koliko vam se puta dogodilo da ste zaboravili PIN kartice? Ne brinite, sada ga možete pronaći u svojoj mobilnoj aplikaciji!

U izborniku Kartice (klikom na ikonu sa simbolom kartice) provjerite PIN za sve debitne, charge i revolving kartice PBZ Grupe koje posjedujete.

* Prikaz PIN-a podržan je na mobilnim uređajima s operativnim sustavom Android 6.0., iOS 12 i Huawei Android 6 (Marshmallow)

 

Više nećete zaboraviti PIN svoje kartice - potražite ga u mobilnog aplikaciji! Pogledajte kako!

Potpisivanje na daljinu

Bez odlaska u poslovnicu moguće je:

  • ugovoriti i koristiti određeni proizvod ili uslugu,
  • izmijeniti uvjete po pojedinim proizvodima i uslugama koje već koristite.

Personalizirane ponude nalaze se u dijelu Moje ponude i prihvaćaju se potpisivanjem dokumenta naprednim elektroničkim potpisom #withSIGN koji je jednako vrijedan vlastoručnom.

Saznajte više

Najjednostavnije plaćanje računa
Najjednostavnije plaćanje računa
  • Pripremite uplatnicu, prijavite se u mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva
  • U izborniku Plaćanja odaberite Skeniraj i plati i skenirajte 2D barkod na uplatnici
  • Ako uplatnica nema 2D barkod, skenirajte talon uplatnice
  • Provjerite podatke za plaćanje i potvrdite transakciju
Saznajte više
Najjednostavnije plaćanje na prodajnom mjestu
Najjednostavnije plaćanje na prodajnom mjestu uz Google Pay
  • Provjerite možete li plaćati beskontaktno na prodajnom mjestu
  • Prislonite svoj Android mobilni uređaj beskontaktnom POS uređaju i gotovo!
  • Iznose kupovine iznad 100 kuna autorizirajte otključavanjem ekrana mobitela (PIN-om ili biometrijskim podacima)
Saznajte više
Najjednostavnije plaćanje kontaktima iz imenika
Najjednostavnije plaćanje kontaktima iz imenika mobilnog uređaja
  • Otvorite aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva i odaberite #withPAY na ekranu prijave
  • Odaberite kome želite platiti iz svoje liste kontakata, odredite iznos plaćanja
  • Plaćanje odobrite PIN-om i uplata je izvršena!
Saznajte više
Doznačite sredstva primatelju u drugoj banci u samo 10 sekundi!
Doznačite sredstva primatelju u drugoj banci u samo 10 sekundi!
  • Zadavanje Instant naloga za plaćanje PBZ digitalnim bankarstvom i u PBZ poslovnicama
  • Dostupnost usluge 24/7/365
  • Izvršenje transakcije i raspoloživost sredstava na računu primatelja u roku od najviše 10 sekundi (uz preduvjet da su banka platitelja i banka primatelja plaćanja sudionice NKSInst platnog sustava)
  • Maksimalan iznos po transakciji 100.000 kuna
Saznajte više
Naknada
  • Jednokratna upisnina je bez naknade.
  • Usluga On-line bankarstva [PBZ digitalno bankarstvo] omogućava korištenje mobilnog i internetskog bankarstva uz mjesečnu članarinu u iznosu 12 kuna, a umanjuje se ovisno o nagradnom programu Inovacija.
Ugovorite vaše digitalno bankarstvo
Korak 1.
Pronađite vama najbližu PBZ poslovnicu

Popis poslovnica
Korak 2.
Pripremite PBZ bankovnu karticu i valjanu osobnu iskaznicu
Korak 3.
Ugovorite digitalno bankarstvo prateći upute na potpisnoj pločici
Korak 4.
Novo mobilno bankarstvo aktivirajte putem internetskog bankarstva
OBAVIJEST O OBVEZNOJ NADOGRADNJI MOBILNE APLIKACIJE PBZ DIGITALNOG BANKARSTVA

Nakon provedene nadogradnje usluge PBZ digitalnog bankarstva (tijekom 18. i 19. rujna 2021.) dostupna je nova verzija mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva.

Kako bi nastavili s korištenjem PBZ mobilnog bankarstva potrebno je preuzeti novu verziju aplikacije u trgovini aplikacija: App Store, Google Play Store ili Huawei AppGallery. Vrijeme dostupnosti nove verzije aplikacije ovisi o pojedinoj trgovini aplikacija.

Važno: aplikaciju mobilnog bankarstva nemojte brisati prilikom ažuriranja. Ako ipak obrišete svoju aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva, potrebno je provesti oporavak aplikacije Korisničkim brojem (pronađite ga unutar #withKEY-a na ekranu prijave u mobilnu aplikaciju ili u Postavke-Moji osobni podaci) i Kodom za oporavak, bez dolaska u poslovnicu. Provjerite svoj Kod za oporavak u Postavke-Prijava i sigurnost-Promijeni kod za oporavak.

Molimo provjerite dostupnost nove verzije u trgovini aplikacija ovisno o uređaju:

Google Play Store

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo
  • odaberite Ažuriraj

AppStore

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo
  • odaberite Ažuriraj

Huawei AppGallery

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo
  • odaberite Ažuriraj

Napomena: U slučaju da nova verzija mobilne aplikacije nije dostupna u trgovini aplikacija savjetujemo da kliknete na ikonu PBZ mobilno bankarstvo kako bi se trgovina aplikacijama ažurirala.

 

Saznajte što je novo u aplikaciji!

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.pbz.hr koristi kolačiće (cookies). Postavke kolačića možete kontrolirati i prilagođavati u vašem web pregledniku. Klikom na "Postavke kolačića" možete postaviti njihova ograničenja.