PBZ digitalno bankarstvo

Obavljajte bankarske transakcije bilo gdje, bilo kada.
Nova usluga PBZ digitalno bankarstvo omogućava korištenje aplikacija PBZ internetskog i mobilnog bankarstva te pruža jedinstveni doživljaj uz brojne mogućnosti personalizacije aplikacije.

Više informacija potražite na #withPBZ, a mobilnu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo možete preuzeti odmah u App Store ili Google Play trgovini:

Google Play PBZiTunes PBZ

 NOVO! Budite među prvim Google PayTM korisnicima u Hrvatskoj i plaćajte beskontaktno mobilnim novčanikom.

Isprobajte sasvim novu dimenziju digitalnog bankarstva, inovativne usluge dostupne odmah i svugdje samo jednim klikom!

Uz potpuno novo, redizajnirano i personalizirano sučelje, PBZ digitalno bankarstvo omogućuje jedinstveno korisničko iskustvo neovisno o tome koristite li mobilni uređaj ili računalo za svoje poslovanje s bankom.

Podignite gotovinu na bankomatu bez kartice, uz digitalni potpis ugovarajte proizvode Banke putem interneta te jednim klikom obavite uplate svojim kontaktima iz imenika mobilnog telefona.

 

 

 

Nova aplikacija donosi nove i inovativne funkcionalnosti:

Podizanje gotovine bez kartice #withCASH

  • Zaboravili ste karticu? #withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo koda.
  • U samo nekoliko jednostavnih koraka odaberite iznos, izradite kod koji vrijedi samo određeno vrijeme i za odabrani iznos te nakon toga podignite gotovinu.

Digitalni potpis #withSIGN

  • Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta.
  • Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.
  • PREDNOSTI digitalnog potpisa #withSIGN
    • Jednostavnije ugovaranje novih proizvoda
    • #withSIGN omogućava ugovaranje novih bankarskih proizvoda i usluga bez odlaska u poslovnicu. Uz uslugu PBZ digitalnog bankarstva možete bilo kada i bilo gdje ugovoriti bankarske proizvode i usluge u potpunosti putem interneta.
    • Bez papira, sve putem interneta
    • Uz #withSIGN proces ugovaranja postao je u potpunosti digitalan. Pravne dokumente možete na miru pročitati kada imate vremena i potpisati sigurnim digitalnim potpisom zaštićenim lozinkom.
    • Pročitajte više o procesu potpisivanja digitalnim potpisom #withSIGN na with.pbz.hr.

Mobilni token #withKEY

  • Novi mobilni token #withKEY vaš je ključ za internetsko bankarstvo.
  • Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.
  • PREDNOSTI mobilnog tokena #withKEY
    • Ugrađena praktičnost
      • Više vam ne treba zasebna aplikacija za mobilni token jer je novi mobilni token #withKEY integriran u aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva. Aktivirate ga s mobilnom aplikacijom PBZ digitalnog bankarstva.
    • Jednostavna upotreba
      • Mobilnom tokenu #withKEY pristupate na ekranu prijave aplikacije PBZ mobilno bankarstvo. 
      • Pokrenite je na isti način kao i aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo: PIN-om ili biometrijskim podatcima (ako mobilni uređaj podržava funkcionalnost Otisak prsta ili skeniranje lica). 
      • Nakon prijave u mobilni token #withKEY prikazat će se ekran na kojem se nalaze Korisnički broj i #withKEY kôd (jednokratna lozinka) koje trebate unijeti u za to predviđena polja u PBZ internetskom bankarstvu.
      • VAŽNO! Zapamtite Korisnički broj jer će vam trebati za prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i u slučaju preuzimanja nove verzije aplikacije PBZ mobilnog bankarstva. Korisnički broj možete pronaći unutar Postavki i mobilnog tokena #withKEY.
  • Sigurnije internetsko bankarstvo
    • Jednokratne lozinke koje dobijete s mobilnim tokenom #withKEY ili skeniranje QR kodova osiguravaju vam dodatnu sigurnost jer su za pristup tokenu #withKEY potrebni vaši osobni PIN ili biometrijski podatci.
    • Za unos PIN-a koristi se brojčana tipkovnica koja stalno mijenja svoj izgled. 
    • Svaka jednokratna lozinka koju generirate vrijedi 90 sekunda, nakon čega jednostavno možete zatražiti drugu

Štednja #withSAVE

  • predstavlja inovativan i interaktivan način štednje koji omogućuje da vaša štednja raste iz dana u dan (tzv. mala dnevna štednja), uplate i isplate novčanica u virtualnu kasicu dodirom prsta.

Brzi pregled stanja 

  • omogućuje korisnicima mobilnih uređaja i Apple pametnog sata uvid u stanje računa bez potrebe logiranja u samu aplikaciju.

Upoznajte nove mogućnosti plaćanja:

  • Google Pay - omogućuje beskontaktno plaćanje Android korisnicima na prodajnim mjestima diljem svijeta. Ne morate više nositi novčanik ni kartice, dovoljan vam je mobitel s aktivioranom uslugom Google Pay
  • #withPAY – opcija koja omogućuje plaćanje drugim korisnicima PBZ-a bez IBAN-a, tj. za plaćanje je dovoljno da su na popisu korisnikovih kontakata u imeniku mobilnog uređaja i dio #withPAY zajednice
  • Pouzdani primatelji – opcija brzog plaćanja bez autorizacije za primatelje čije račune korisnik označi kao pouzdane račune za plaćanje (npr. članovi obitelji, partneri, prijatelji...)
  • Skeniraj i plati – mogućnost plaćanja uplatnica koje nemaju 2D bar kod, uz slikanje uplatnice i automatsko popunjavanje naloga za plaćanje, uz postojeću opciju plaćanja skeniranjem 2D bar koda
  • Brzi prijenosi - jednostavna plaćanja između vlasničkih i računa opunomoćenika bez potvrde autorizacije PIN-om/#withKEY-om (autorizacija je potrebna samo pri aktivaciji funkcionalnosti).

Slijedite nekoliko jednostavnih koraka kako biste počeli otkrivati kako nove platforme olakšavaju bankarstvo.

Za postojeće korisnike PBZ365@NET usluge

Slijedite ove korake kako biste pristupili novim uslugama PBZ mobilnog i internetskog bankarstva:

  • Prijavite se na PBZ internetsko bankarstvo koristeći svoje postojeće korisničke identifikacijske podatke, PBZmToken aplikaciju ili čitač kartice.
  • Pročitajte i prihvatite ugovor te Uvjete korištenja novog internetskog bankarstva tako da unesete jednokratnu zaporku koju kreira aplikacija PBZmToken ili vaš čitač kartice.
  • I to je sve! Spremni ste otkriti prednosti novog PBZ internetskog bankarstva.
  • Ako želite, možete kreirati i kvalificirani elektronski potpis koji se zove #withSIGN, a koji možete koristiti za ugovaranje novih bankarskih proizvoda isključivo putem interneta. Ovu funkciju također možete omogućiti kasnije u Postavkama.
  • Kako biste imali sasvim prilagođeno iskustvo bankarstva na svojem mobilnom uređaju, preuzmite i aktivirajte novo PBZ mobilno bankarstvo. Idite na Postavke u PBZ internetskom bankarstvu te slijedite upute koje se pojavljuju na zaslonu.

Za postojeće mPBZ korisnike

Slijedite ove korake kako biste postali korisnik novih usluga PBZ mobilnog i internetskog bankarstva:

  • Prijavite se na mPBZ.
  • Preuzmite novu aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva za iOS u App Store, a za Android u Google Play.
  • Otvorite aplikaciju i unesite PIN koji ste koristili za prijavu na mPBZ. Nova aplikacija mobilnog bankarstva automatski vas prepoznaje kao registriranog korisnika.
  • Prihvatite ugovor te Uvjete korištenja novog mobilnog bankarstva unosom svojeg PIN-a.
  • Prilikom prvog korištenja, možete aktivirati Biometrijske podatke ako vaš uređaj podržava identifikaciju otiskom prsta ili lica. Jednostavno upotrijebite svoj otisak prsta ili skenirajte svoje lice za prijavu i autoriziranje transakcija za još sigurnije i brže poslovanje s bankom. Ovu funkciju u svakom trenutku možete omogućiti ili onemogućiti u Postavkama.
  • Postavite kôd za oporavak (6 do 8 znamenki) aplikacije mobilnog bankarstva koji će vam trebati u slučaju brisanja aplikacije, gubitka ili promjene mobitela i uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a. 
  • Možete personalizirati način na koji vaša aplikacija radi tako da aktivirate dodatne funkcionalnosti kao što su automatske obavijesti, ponude po vašoj mjeri te kvalificirani elektronski potpis. U izborniku kliknite na Postavke kako biste saznali više o tim uslugama.
  • Sada ste spremni koristiti novo PBZ mobilno bankarstvo, a pomoću istih korisničkih podataka možete pristupiti i novom PBZ internetskom bankarstvu. Koristite #withKEY, ugrađenu funkciju tokena novog PBZ mobilnog bankarstva za prijavu u PBZ internetsko bankarstvo te autorizirajte svoje transakcije internetskog bankarstva.

Za nove korisnike mobilnog ili internetskog bankarstva s PBZ računom

Slijedite ove korake kako biste postali korisnik novih mobilnih i internetskih bankarskih platformi PBZ-a:

  • Posjetite bilo koju PBZ poslovnicu te se identificirajte uporabom PBZ bankovne kartice i osobne iskaznice.
  • Provjerite i potvrdite svoje kontaktne informacije na zaslonu potpisne pločice.
  • Prihvatite ugovor te Uvjete korištenja digitalnog bankarstva tako da unesete svoj PIN na potpisnu pločicu.
  • Ako želite, možete kreirati i kvalificirani elektronski potpis koji se zove #withSIGN, a koji možete koristiti za ugovaranje novih bankarskih proizvoda isključivo putem interneta. Ovu funkciju također možete kasnije omogućiti u Postavkama PBZ internetskog ili PBZ mobilnog bankarstva.
  • Kako biste imali sasvim prilagođeno iskustvo bankarstva na svom mobilnom uređaju, aktivirajte i novo PBZ mobilno bankarstvo. Za pomoć možete pitati bankarskog službenika ili aktivirajte kasnije putem PBZ internetskog bankarstva.
  • Sva ugovorna dokumentacija bit će dostupna u dijelu Moji dokumenti novog mobilnog i internetskog bankarstva te će vam biti poslana i putem e-maila.

Više informacija o usluzi PBZ digitalno bankarstvo potražite u letku, korisničkoj uputi ili na #withPBZ.

Više o autentifikaciji i autorizaciji transakcija PBZ digitalnim bankarstvom potražite u letku.

Česta pitanja vezana uz korištenje PBZ mobilnog bankarstva i PBZ internetskog bankarstva

1. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za korištenje usluge PBZ internetskog bankarstva?

Za korištenje PBZ internetskog bankarstvapotrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

  • Google Chrome 4.0x (ili noviji)
  • Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
  • Internet Explorer 11x (ili noviji).

2. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za korištenje usluge PBZ mobilnog bankarstva?

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstvapotrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

  • iOS: verzija 9.0 ili viša
  • Android: verzija 4.4 ili viša.

 Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

3. Može li više različitih korisnika upotrebljavati PBZ mobilno bankarstvo na istom uređaju?

Da, moguće je registrirati više korisnika na jednome mobilnom uređaju.

4. Što je #withKEY?

 Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.

5. Može li se PBZ mobilno bankarstvo ugovoriti za mobitel s inozemnim brojem?

Da.

6. Što ako promijenim broj mobitela, operatera ili pretplatu?

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

7. Što ako izgubim mobilni uređaj ili mi ga ukradu?

Trebate prijaviti gubitak ili krađu uređaja Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333.

Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

8. Kako mogu uključiti obavijesti i za koje bančine proizvode i usluge?

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, kartice, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama.

Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

9. Što je #withSIGN?

Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta. Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.

10. U slučaju više registriranih korisnika na jednome mobilnom uređaju, mogu li svi korisnici aktivirati funkciju Otisak prsta za PBZ mobilno bankarstvo?

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

11. Mogu li podijeliti svoj IBAN sa svojim kontaktima?

Da, u vašem profilu imate pregled vaših bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

12. Mogu li koristiti PBZ mobilno bankarstvo ako je moj mobitel neovlašteno izmijenjen i/ili modificiran („root“, „jailbreak“ ili druge preinake sustava)?

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

13. Što trebam učiniti ako zablokiram pristup PBZ mobilnom bankarstvu uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a?

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a, blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

  • u bilo kojoj poslovnici Banke ili
  • pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove.

Ako ste zaboravili svoj PIN, molimo, obratite se djelatnicima PBZ poslovnice u kojoj ste otvorili svoj račun i ponovno će vam izdati PIN.

14. Kamera mojeg mobilnog uređaja ne učitava QR kod kada želim koristiti Smart login za prijavu u PBZ internetsko bankarstvo. Što trebam napraviti?

Pokušajte približiti mobilni uređaj zaslonu računala ili povećajte sliku na zaslonu računala.

15. Kome se mogu javiti u slučaju pitanja ili nedoumica oko korištenja usluga PBZ mobilnog bankarstva ili PBZ internetskog bankarstva?

Molimo, kontaktirajte nas na besplatni telefon 0800 365 365, a za pozive iz inozemstva birajte +385 1 4891 310. Pitanja nam možete poslati i na e-adresu pbz365@pbz.hr.

 

 

 

Vaš račun na zaslonu mobitela PBZ365-SMS

  • Sve promjene po vašem tekućem računu i informacije pratite na zaslonu mobitela preko PBZ365-SMS usluge.

Kliknite za chat!