Vi ste ovdje

Intesa Sanpaolo dobila nagradu časopisa The Banker za "Banku 2012. godine u Italiji", a PBZ u Hrvatskoj

London, 29. studenoga 2012. – Već treću godinu za redom, utjecajan financijski mjesečnik THE BANKER (grupa Financial Times) dodijelio je Intesi Sanpaolo nagradu „Banka 2012. godine u Italiji“ na svečanosti održanoj sinoć u Londonu.

Također su nagrađene još dvije banke u Grupi , tako je Privredna banka Zagreb (PBZ) osvojila nagradu „Banka 2012. godine u Hrvatskoj“, a Banca Intesa Beograd kao „Banka 2012. godine u Srbiji“.

Nagrada, koja je priznata kao postavljanje „standarda za izvrsnost u bankarstvu“ u financijskom svijetu, dodijeljena je uzimajući u obzir široki spektar kriterija, uključujući snažno postignuće u ekonomskom smislu, kao i razinu kapitala, likvidnosti i stopu adekvatnosti osnovnog kapitala Tier 1. Ostali kriteriji uključuju promidžbu brojnih inicijativa u podržavanju poduzeća, učinkovitost u odgovaranju potrebama klijenata koje se konstantno mijenjaju, stalno uvođenje inovativnih mjera kao alata za povećanje zadovoljstva klijenata te razine produktivnosti.

„Zaista smo počašćeni ovim priznanjem“, prokomentirao je Enrico Tomaso Cucchiani, glavni izvršni direktor Intesa Sanpaolo. „U recesijskom okruženju, koje je i dalje izuzetno zahtjevno za bankarski sektor, naša Banka postigla je jako dobre rezultate i visoke omjere kapitala i likvidnosti smještajući se tako na vodeće mjesto po rangu uspješnosti u eurozoni.
Intesa Sanpaolo je lider u Italiji u svim područjima poslovanja (poslovanje s građanima, poslovnim subjektima i upravljanju imovinom). Grupa pruža usluge za 10,8 milijuna klijenata putem mreže od 5.500 poslovnica diljem zemlje s tržišnim udjelima ne nižim od 15% u većini regija. Intesa Sanpaolo birano je prisutna u srednjoj i istočnoj Europi, na Bliskom istoku i u Sjevernoj Africi, s više od 1.500 poslovnica i 8,3 milijuna klijenata podružnica u 12 zemalja koje posluju s građanima i poslovnim subjektima. Također ima međunarodnu mrežu specijaliziranu za podršku poslovnim subjektima, a koja djeluje u 29 zemalja, posebice na Bliskom istoku i u Sjevernoj Africi te područjima u kojima su talijanska poduzeća najaktivnija, poput SAD-a, Rusije, Kine i Indije.