Vi ste ovdje

Iz Grupe Intesa Sanpaolo, službenog globalnog partnera izložbe EXPO 2015 u Milanu, konkretni projekti za obitelji, poduzeća i lokalna područja

Milano, 5. studenog 2014. – Sudjelovanje Grupe Intesa Sanpaolo na izložbi Expo 2015 u Milanu temelji se na organiziranom projektu lokalnih inicijativa i događaja koji je usredotočen na obitelji i poduzeća u Italiji i u inozemstvu. 
Carlo Messina, glavni izvršni direktor Grupe Intesa Sanpaolo: „Partnerstvo s izložbom Expo 2015. u Milanu pruža nam jedinstvenu mogućnost da osnažimo našu predanost Italiji, da predstavimo neka izvanredna talijanska poduzeća, talijansko snažno gospodarstvo i vrhunsko umjetničko i kulturalno naslijeđe kojim se Italija ponosi. Mi u Grupi Intesa Sanpaolo vjerujemo u idealne prilike za novi početak koje zemlji nudi izložba Expo, a čiji je cilj podržati talijanske poduzetnike konkretnim mjerama.“

PREDSTAVLJANJE NA IZLOŽBI EXPO
Prostor za predstavljanje Banke nalazi se u središtu izložbe Expo sa svojim multimedijskim dodacima, umjetničkim djelima i dnevnim rasporedom inicijativa za obitelji i poduzeća. Unutra možete pronaći poslovnicu koja je nastala na temelju najnovijih tehnoloških otkrića i načina rada s klijentima. 

EKSKLUZIVAN DOGAĐAJI: FACTORIES AT PORTA ROMANA (TVORNICE U PORTA ROMANI). Radovi Umberta Boccionija bit će izloženi u prostoru Grupe Intesa Sanpaolo. Kamerama na bespilotnim letjelicama prikazat će se način na koji se Milano promijenio od vremena kad je slikar slikao djelo.

INICIJATIVE ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA
15 MILIJARDI EURA KREDITA za razvoj poduzeća koja prodaju proizvode koji su nastali u Italiji.
CANDIDA LA TUA IMPRESA (PRIJAVI SVOJE PODUZEĆE). Ovom će značajnom inicijativom 200 poduzeća koji su klijenti Banke dobiti priliku da sudjeluju u Svjetskoj izložbi zahvaljujući gostoljubivosti Grupe Intesa Sanpaolo i vidljivosti njenog prostora unutar izložbe.
CREATED IN ITALIA (NAPRAVLJENO U ITALIJI). Nova stranica koju Banka posvećuje izvrsnosti talijanskih proizvoda, kako bi malim i srednjim poduzećima olakšali pristup novim digitalnim tržištima.
BANKARSKA I FINANCIJSKA PODRŠKA za 144 zemlje koje izlažu i za preko 20 milijuna predviđenih posjetitelja
KULTURNE I TURISTIČKE PONUDE povezane s Flash Expo karticom
SUSTAV ZA IZDAVANJE KARATA uz pomoć specifične tehnološke platforme i opsežnog sustava distribucije diljem zemlje

U svojstvu Službenog globalnog partnera izložbe, Grupa Intesa Sanpaolo ulaže u potencijal koji izložbe Expo 2015 ima kao globalna izložbe izvrsnosti talijanskih proizvoda i pokretačka snage koja stoji iza ponovnog pokretanja talijanskog gospodarstva.

Danas su u muzeju Gallerie d’Italia – Piazza Scalau Carlo Messina, upravni direktor i glavni izvršni direktor Grupe Intesa Sanpaolo, Stefano Barrese, upravitelj prodaje i marketinga Sektora Banca dei Territori, Vittorio Meloni, voditelj vanjskih odnosa i arhitekt Michele De Lucchi istaknuli svrhu i središnje vrijednosti partnerstva s izložbom Expo.

Predstavljen je čitav niz mjera u sklopu partnerstva s izložbom Expo 2015. Neke od glavnih mjera su:

Prostor za izlaganje na izložbi Expo
Grupa Intesa Sanpaolo daje konkretan doprinos u samom središtu izložbe Expo s višefunkcionalnim prostorom veličine oko 1.000 m2 koji je projektirao arhitekt Michele De Lucchi, a koji se nalazi pored glavnog prolaza na središnjoj lokaciji. Prostor je napravljen isključivo od reciklirajućih materijala koji su ekološki prihvatljivi i koji daju osjećaj prirodnih elemenata te podsjećaju na teme održivog razvoja i poštovanja okoliša. Dio strukture koji najviše zadivljuje jest njezin pokrov koji je izgrađen antičkom tehnikom građenja uz pomoć šljunka. Prostor za izlaganje imat će izrazito vizualan i emotivan učinak i uvući će posjetitelje u prožimajuće iskustvo instalacijama interaktivne umjetnosti i glavnim umjetničkim djelima koja su u vlasništvu Banke i povezana su s glavnim temama izložbe Expo. Dnevni raspored događanja oživit će prostor i sadržavat će aktivnosti u lokalnim bojama koje su namijenjene obiteljima, djeci, mladima i onima koji se osjećaju mladima.

Poslovnica s inovacijama
Dio prostora za izlaganje sadržavat će poslovnicu Intesa Sanpaolo koja je nastala na temelju najnovijih tehnoloških otkrića i novih načina rada s klijentima. Gosti će moći iskušati inovativne načine pristupa uslugama Banke i uživati u sinergiji između fizičkog i digitalnog prostora.
Tijekom izložbe unutar prostora Grupe Intesa Sanpaolo nalazit će se multifunkcionalni prostor koji će sadržavati poduzeća koja su klijenti Banke. U ovoj ekskluzivnoj galeriji navedena poduzeća imat će jedinstvenu priliku voditi glavnu riječ na izložbi Expo 2015.

Boccionijevo “svjedočanstvo” djelom Factories at Porta Romana i umjetničkim instalacijama
Grupa Intesa Sanpaolo ponudit će glavni kulturni događaj u obliku izlaganja djela iz Grupine umjetničke zbirke. Radi se o djelu „Factories in Porta Romana“ umjetnika Umberta Boccionija. Prostor, zahvaljujući interaktivnom sustavu projekcija, naglašava rad i putovanje umjetnika koji je uistinu stvorio upečatljiva djela i na taj način odaje počast slici. Na nizu snimaka Milana iz zraka koje su snimile kamere na bespilotnim letjelicama bit će prikazano kako se grad mijenjao, počevši od ulice Via Adige 23, gdje je Boccioni živio i naslikao ovo djelo.
Postoje planovi prema kojima bi se umjetnička instalacija nalazila u prostoru za izlaganje Grupe Intesa Sanpaolo, koju je osmislio Studio Azzurro i koja odražava vrijednosti Banke, strast za lokalnim područjima, predanost rastu zemlje i promoviranju talijanskog kulturnog nasljeđa. Velike video projekcije prenosit će slike pokretnog „horizonta“, a gledatelj samo mora staviti ruku ispred zrake svjetlosti i prikazat će se kultni, misaoni i osjećajni filmovi.
Za vrijeme trajanja izložbe Expo, Grupa Intesa Sanpaolo nudit će bogat program događaja koji su posvećenih obiteljima, uz obrazovne aktivnosti za tinejdžere (mali blokovi financijske edukacije i znanosti o Internetu), zabavu za djecu, predstave i laboratorije te niz okupljanja s naglaskom na društvo (Save the children (Zaštitimo djecu), Banco Alimentare), umjetnost i kulturu (Gallerie d’Italia, Fai-I luoghi del cuore, i Mestieri dell’Arte, Curator for a day (Kustos na jedan dan)) i brojne umjetničke izvedbe koje su nastale u suradnji s partnerima Banke (Teatro alla Scala, Teatro Regio, Piccolo Teatro, MiTo). Ne smijemo zaboraviti i korporativne događaje s tematskim okupljanjima (poljoprivredno poduzetništvo, e-trgovina, tehnologije za proizvodnju hrane, poduzetnice) i zabavom uz posebne večeri i degustacije.
Međutim, to nije sve. Tijekom izložbe Expo muzej Gallerie d’Italia – Piazza Scala organizirat će izložbu od 1. travnja do 23. kolovoza 2015. posvećenu „Velikom ratu“, u čast obilježavanja stogodišnjice Prvog svjetskog rata. Pod vodstvom kustosa Fernanda Mazzocca, Anne Villari i Francesca Leona te sveobuhvatnim nadzorom Ginafranca Brunellija izložba će biti organizirana u tri muzejska prostora Grupe Intesa Sanpaolo, Gallerie d’Italia u Milanu, Napulju i Vincenzi te će na taj način predstavljati „mrežu“ muzeja Banke. Izložba u muzeju Gallerie d’Italia – Piazza Scala u Milanu počinje s uvidom u povijesno razdoblje koje je prethodilo Velikom ratu odnosno razdoblju Belle Époque koje je sadržavalo, u umjetničkom smislu, pokrete poput Liberty (talijanske secesije), Art Nouveau (francuske secesije), simbolizma i divizionizma, nakon čega će se usredotočiti na umjetnike koji su iskusili sukob i koji su razvojem novih avangardnih stilova poput futurizma predstavili glavni zaokret od kulture devetnaestog stoljeća.

INICIJATIVE ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA
Dodijeljeno je 15 milijardi eura kredita za razvoj poduzeća koja proizvode proizvode nastale u Italiji , uz pomoć novih kreditnih linija i financijskih ponuda te specijaliziranih proizvoda i usluga radi potpore poduzetničkim inicijativama i projektima.
“Candida la tua Impresa” (Prijavi svoje poduzeće)
Grupa Intesa Sanpaolo služi se tim međunarodno priznatim događajem kako bi ugostila i prikazala talijansku izvrsnost koja je često sadržana u malim i srednjim poduzećima. Unutar prostora za izlaganje nalazit će se mjesta za javno sudjelovanje u izložbi Expo radi upoznavanja s poduzećima iz raznih regija koja odražavaju talijansku izvrsnost. Cijeli jedan dan u središtu ove ekskluzivne galerije bit će više od 200 malih i srednjih poduzeća koja su klijenti Grupe i vodeća poduzeća u kvaliteti nastaloj u Italiji. Moći će istaknuti svoje ponude, organizirati sastanke, uključiti prodajne snage i primati savjete i podršku za uključivanje partnerstava i poticanje svojih veza, čak na međunarodnoj razini, zahvaljujući stranim poduzećima koja će se nalaziti na izložbi Expo. Odabir poduzeća koja će gostovati u prostoru za izlaganje Grupe Intesa Sanpaolo izvršit se će uz pomoć inicijative „Candida la tua impresa“ koja je promovirana javnim kampanjama uz pomoć važnih kanala i u skladu s komunikacijskom kampanjom Banke: „Un Mondo Possibile“ (Svijet koji je moguć).
„Created in Italia“ (Napravljeno u Italiji): nova stranica za e-trgovinu
Kako bi poduzećima bio olakšan pristup na nova digitalizirana tržišta, Grupa Intesa Sanpaolo pokrećeCreated in Italia (www.createdintalia.com), prvu stranicu o e-trgovini posvećenu talijanskoj izvrsnosti u industrijama ugostiteljstva, turizma, dizajna i mode. Riječ je o autentičnom virtualnom „gradskom trgu“ na kojem se talijanske marke nalaze u središtu pozornosti radi promoviranja komercijalnog razvoja između poduzeća i stjecanja potencijalnih klijenata, uključujući klijente iz inozemstva, zahvaljujući pažljivo odabranom i personaliziranom ponudom proizvoda.
U zadnjih je nekoliko godina e-trgovina naglo porasla (očekivani godišnji rast od 16 % za 2013. godinu). Međutim, talijansko je tržište još uvijek dosta maleno (11 milijardi eura u 2013.) za razliku od ostalih većih tržišta (talijansko je tržište veliko poput 1/4 njemačkoga ili 1/6 engleskog tržišta). U pravilu, talijansko internetsko maloprodajno tržište raste u svakom proizvodnom sektoru. Cijene i opseg ponude te transparentnost i osiguranja koja nude stranice e-trgovine pokreću internetsku prodaju. Proboj e-trgovine u talijanska mala i srednja poduzeća još uvijek je umjeren (samo oko 5 % poduzeća s manje od 50 zaposlenika prodaje svoje proizvode na Internetu), čak i ako postoji veliki potencijal, zato što u poduzećima uviđaju da su sami sebi međusobno važni kanali za stvaranje prilika i svladavanje prepreka unutarnjeg tržišta.
Bankarska i financijska podrška
Organizatori, grad Milano, Italija, 144 prisutne zemlje i preko 20 milijuna očekivanih posjetitelja iz svih krajeva svijeta imat će pristup inovativnim elektroničkim i mobilnim instrumentima plaćanja, financijskim uslugama i podršci za transakcijske radnje. Uz pomoć specijaliziranih jedinica Grupa će talijanskim i stranim poduzećima i nevladinim organizacijama nuditi personalizirane usluge.
Kulturne i turističke ponude povezane s Flash Expo karticom
Sve osobe koje posjeduju Flash Expo karticu Grupe Intesa Sanpaolo moći će uživati u velikoj kulturnoj ponudi, uključujući popustima ili povlaštenom pristupu demonstracijama, izložbama i muzejima u Milanu i velikim talijanskim gradovima, uz sustav ekskluzivnih ponuda i prednosti.
Sustav za izdavanje karata
Grupa Intesa Sanpaolo postavila je platformu za prodaju karata za izložbu Expo i koordinirani sustav distribucije koji obuhvaća fizičku mrežu i izravne kanale: u preko 4.000 poslovnica, na 7.000 bankomata, internetskim bankarstvom za klijente koji pristupaju računima preko interneta ili nove Grupine stranice za e-trgovinu „Created in Italia“.

Staviti lokalna područja na prvo mjesto

Sadržaj partnerstva s izložbom Expo 2015 u Milanu, uz posebne ponude za poduzeća koja posluju u glavnim sektorima, bit će predstavljeni na lokalnoj razini i sam će proces trajati tijekom cijele 2015. godine te će sadržavati regionalne jedinice Grupe Intesa Sanpaolo.

Sastanci koji se odnose na lokalne poduzetnike bit će prilika za raspravljanje o novim mogućnostima koje nudi međunarodno poslovanje u usporedbi sa specifičnim elementima lokalnog gospodarskog konteksta te će pružiti instrumente i informacije potrebne za sigurno poslovanje na globalnim tržištima.

„Inicijative koje smo pokrenuli kako bismo promovirali svoje partnerstvo s izložbom Expo 2015“, izjavio je Carlo Messina, „nastavit će s jačanjem predanosti Grupe u pružanju podrške zemlje. Mi samo radimo svoj posao kao Banka odnosno pazimo da oni koji imaju planove za održiv razvoj dobiju potrebna sredstva. Da bismo podržali obitelji i poduzeća, u razdoblju Poslovnog plana već smo isplatili 140 milijardi eura za nove srednjoročne i dugoročne kredite što je jednako iznosu od 10 % talijanskog BDP-a. Smatramo da prisustvovanjem i stvarnom fizičkom prisutnošću na izložbi Expo 2015 u Milanu značajno doprinosimo uspjehu ovog globalnog događaja koji može postati pokretačka snaga ponovnog pokretanja Italije i može je postaviti kao model dinamičnog, inovacijskog i održivog gospodarstva.“
Stefano Barrese, upravitelj prodaje i marketinga Sektora Banca dei Territori u Grupi Intesa Sanpaolo , smatra da „talijanska poduzeća trebaju se okrenuti prekomorskoj trgovini i shvatiti potencijal koji pružaju nova digitalna tržišta poput e-trgovine. To se treba odmah učiniti. Internacionalizacija koja se postiže tradicionalnim i inovativnim kanalima od ključne je važnosti ne samo za rast nego i za sam opstanak poduzeća. Upravo radi poticanja procesa internacionalizacije Grupa Intesa Sanpaolo omogućila je talijanskim malim i srednjim poduzećima 10 milijardi eura kredita uz dodatak specifičnih instrumenata i usluga nakon što je dobila odobrenje udruženja Piccola Industria di Confindustria. U tom kontekstu mogućnosti razvoja koje nude globalne izložbe poput izložbe Expo 2015 treba zgrabiti bez oklijevanja.

Zato smo omogućili 15 milijardi eura kredita radi poticanja izvrsnosti proizvoda koji su nastali u Italiji u industrijama turizma, hrane, mode i dizajna. Uz pomoć tog programa inicijativa, Grupa Intesa Sanpaolo stoji rame uz rame uz talijanska poduzeća ne samo u svojstvu financijskoga partnera nego i stvarnog industrijskog partnera koji nudi inovativna rješenja za poslovanje i promovira spajanje ponude i potražnje na globalnoj razini.“