Vi ste ovdje

Grupa Intese Sanpaolo primila j nagradu za najbolju analitiku klijenata i inovacije za velike podatke

Pariz, 17. listopada 2013. Grupa Intesa Sanpaolo primila je nagradu od Efma i Accenture za inovativan projekt koji analizira učestalost i intenzitet poslovnih odnosa između voditelja računa i klijenata te za širenje projekta na cjelokupnu mrežu.

Grupa je primila nagradu za najbolju analitiku klijenata i inovacije za velike podatke jučer u Parizu na službenoj svečanosti za nagrade u distribuciji i marketingu 2013. Kao što je generalni direktor, Carlo Messina rekao: „Značajno je što je Intesa Sanpaolo odabrana među mnogim sposobnim i dičnim kandidatima iz cijeloga svijeta. Banka se na svim razinama može natjecati s vodećim bankama za poslovanje s građanima. Smatram da je osobito važno što nagrada odaje priznanje našoj strateškoj investiciji u alate za odnose s klijentima, koji su srž našeg poslovanja.”

Intesa Sanpaolo je 2012. konsolidirala je svoje promišljanje poslovnih odnosa između klijenata i voditelja računa, preusmjerivši usredotočenost s uspjeha u prodaji na kvalitetu odnosa. Investicije u tehnologiju i analitičke vještine pretvorile su prethodno nedodirljivu vrijednost u mjerljivu relativnu vrijednost. Drugim riječima, banka sada ima alat za objektivno razumijevanje kako i u kojem opsegu upravljati svojim portfeljem klijenata. Intesa Sanpaolo također je redizajnirala svoj lanac unutar kuće, grupirajući dobivanje podataka (zahtjevi klijenata), analizu i aktivnosti povratnih informacija u jedan operativni sektor (Planiranje i kontrola upravljanja).
Ta je inovacija sada zajednička vrijednost 50 000 članova osoblja Banca dei Territori. Pomogla je u postizanju povećanja od prosječno 28% u konzultacijama unutar grane u protekloj godini, na taj način značajno smanjivši prirodan gubitak klijenata.

Internetska stranica www.efma.com/accenture donosi opis projekta Intesa Sanpaolo, kao i inovacije više od 150 financijskih institucija iz 54 različite zemlje.