Vi ste ovdje

PBZ Customer Satisfaction Day - Svijet u kojem su klijenti zadovoljni je moguć

Zagreb, 22. rujna 2014. godine, po četvrti put provodimo obilježavanje dana posvećenog klijentima pod nazivom "PBZ Customer Satisfaction Day" koji uključuje sve banke u Grupi Intesa Sanpaolo, s namjerom da još jednom istaknemo važnost odnosa s klijentima i doprinos svih naših zaposlenika pri stvaranju iskustva zadovoljnog i lojalnog klijenta naše Banke na koje se u svakom trenutku možete osloniti.
U namjeri da kulturu dijaloga i našu zajedničku komunikaciju podignemo na još višu razinu, pokrenuli smo komunikacijsku kampanju pod nazivom "VAŠA NAS PITANJA POTIČU DA BUDEMO BOLJI. POSTAVITE IH."

Zajedničkim angažmanom svih zaposlenika Banke u provođenju ove kampanje omogućit će nam pronalaženje mogućih otvorenih pitanja u međusobnoj poslovnoj suradnji, uz istovremeni snažan doprinos u poduzimanju svih aktivnosti koje su usmjerene na poboljšanje poslovanja i podizanja svijesti o važnosti odnosa s klijentima te adekvatnog reagiranja u svakodnevnom poslovanju i međusobnoj komunikaciji.

U Privrednoj banci Zagreb jedno od temeljnih načela poslovanja je zadovoljan klijent jer upravo je zadovoljan klijent naš najveći uspjeh.

Dajući svoj doprinos u obilježavanju ove inicijative, svi naši zaposlenici postaju dio tima koji njeguje kulturu zadovoljnog i lojalnog klijenta, ali i svojim osobnim doprinosom u svakodnevnom poslovanju istovremeno potvrđujemo da "Svijet u kojem su klijenti zadovoljni je moguć."