Vi ste ovdje

My Card Spoj inovativne tehnologije i potreba klijenata

Zagreb, 6. svibnja 2008. - Privredna banka Zagreb i PBZ Card održali su danas konferenciju za medije u hotelu The Regent Esplanade. Na konferenciji su Tomislav Lazarić, član Uprave i zamjenik predsjednika Uprave Privredne banke Zagreb; Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda i Mario Jurišić, član Uprave PBZ Carda predstavili novi brend i program pogodnosti – My Card.

Završetkom procesa uvođenja EMV (čip) tehnologije na kartični portfelj, s uključenih dva milijuna aktivnih kartica stvoreni su i preduvjeti za implementaciju My Card brenda.

My Card je zajednički brend koji objedinjuje osobne American Express, MasterCard, Maestro, Visa i Visa Electron kartice sa čipom Privredne banke Zagreb i PBZ Carda. "Uvođenje novog brenda strateška je odrednica u repozicioniranju sustava vrijednosti kartičnog poslovanja i odnosa prema klijentima", rekao je predsjednik Uprave PBZ Carda Mislav Blažić –" My Card predstavlja u potpunosti novi koncept poslovanja i odnosa prema klijentima". "My Card donosi višu razinu usluga plaćanja, osim za klijente također i za partnere, prodajna mjesta. Dodatna pogodonost za trgovce je i sustav nagrađivanja koji se temelji na učestalosti i vrijednosti kupnje upravo na njihovim prodajnim mjestima. Uz My Card sustav trgovcima nudimo najbolje usluge plaćanja koje su danas raspoložive, uz bogate pogodnosti i velike mogućnosti," rekao je Tomislav Lazarić, član Uprave i zamjenik predsjednika Uprave PBZ-a.

My Card brend omogućava korištenje različitih pogodnosti na prodajnim mjestima odabranih partnera te nagrađuje vjernost korisnika kartica. Pogodnosti su dostupne na samom prodajnom mjestu, u realnom vremenu, ovisno o navikama potrošnje i preferiranim prodajnim mjestima. Funkcionalnost My Carda temelji se na EMV tehnologiji i POS mreži PBZ Carda te XLS software-u. Prikupljanje i čuvanje podataka o kupnjama ostvarenim putem kartice bilježi se na čipu kao temelj za ostvarivanje i korištenje prava na nagrade. "Program je prilagođen suvremenom klijentu koji informaciju i pravo na nagradu želi odmah i koji je sklon korištenju novih tehnologija u svakodnevnom životu.", istaknuo je među ostalim Mislav Blažić. Proces skupljanja, praćenja i korištenja prava na pogodnosti je brz, jasan i prilagođen klijentu, a odvija se u realnom vremenu.

Korisnicima je omogućena maksimalna fleksibilnost u kontroli skupljanja i korištenja prava na pogodnosti koje su uvijek jasne u percepciji vrijednosti i usmjerene na zadovoljavanje njihovih potreba.

Pogodnosti u My Card programu mogu biti financijske ili robne, a ostvaruju se praćenjem i nagrađivanjem učestalosti kupnje istom karticom na prodajnim mjestima jednog partnera, primjerice za treću kupnju kod istog partnera dobiva se dar ili praćenjem ukupnog iznosa kupnji istom karticom na prodajnim mjestima jednog partnera, npr. za ukupnu kupnju u iznosu od 1.000 kn korisnik dobiva 10% popusta pri nekoj od sljedećih kupnji kod istog partnera. Sve obavijesti o popustima i darovima te eventualnim koracima potrebnim za ostvarivanje prava na nagradu korisnici će pri svakoj kupnji pronaći na slipu. U My Card program uključeno je 17 partnera s više od 465 prodajnih mjesta diljem Hrvatske – Sancta Domenica, Korum trgovina, Technomax, Kika, Pevec, Meblo Trade, HGspot, Magma, Obuća, Schiesser, Salmoiraghi & Vigano Optika, Kozmo, Lantea Grupa, Profil International, Multiplex Broadway Brodarica, McDonald’s te Croatia Records – sa širokim spektrom ponude, od namještaja i tehničke robe, preko odjeće i obuće do zabavnih sadržaja. Sve trenutne akcije s partnerima traju do 31. listopada 2008., a u program će se s vremenom uključivati i novi parteri. Sve obavijesti o programu, aktualnim pogodnostima i partnerima dostupne su na www.mycard.com.hr .