Pogodnosti
Korisnici kredita
Veliki i SME Klijenti.*
*Klijenti koji zadovoljavaju uvjete proizvoda.
Iznos kredita
Prema poslovnim potrebama Klijenta.**
**Sukladno poslovnoj politici Banke.
Namjena kredita
- Nenamjenski kredit.
- Isplata sredstava na transakcijski račun Klijenta u Banci.
Pogodnost
Cjenovni benefit za Klijenta vezan za ostvarenje društvenog ili upravljačkog cilja.
Instrumenti osiguranja
Sukladno procjeni kreditnog rizika Klijenta.
Naknade
Prema Odluci o naknadama Banke.
Obveze klijenta
Klijent se obvezuje ostvariti društveni ili upravljački cilj tijekom trajanja kredita.
Objava o ostvarenom društvenom/upravljačkom cilju
Klijent objavljuje status ostvarenja društvenog ili upravljačkog cilja tijekom trajanja kredita jednom godišnje putem Izjave u bilješkama uz financijski izvještaj/Izvještaj o održivosti.
Klijent može odabrati jedan od ponuđenih društvenih ili upravljačkih ciljeva:
Društveni (social) ciljevi
- Aktivnosti podrške zajednici sukladno višegodišnjem programu.
- Uvođenje programa za angažiranje kupaca i/ili dobavljača za njihovo uključivanje u aktivnosti na polju održivosti.
- Uvođenje programa kojima se promiče sudjelovanje žena u društvu
- Postotak novozaposlenih djelatnika namijenjen ženama.
Upravljački (governance) ciljevi
- Uvođenje programa za poboljšanje dobrobiti zaposlenica.
- Uvođenje programa za poboljšanje dobrobiti svih zaposlenika.
- Uvođenje politika kojima se promiče jednaka zastupljenost spolova (gender parity).
- Uvođenje programa aktivnosti obuke zaposlenih na području održivosti.