Često postavljena pitanja – promjene u distribuciji kartice i PIN-a za Visa debitnu karticu za poslovne subjekte od 25.5.2025. g.
Banka će od 25. svibnja 2025. godine započeti s dostavom Visa debitnih kartica za poslovne subjekte na adresu korisnika kartice putem Hrvatske pošte, kao obična pošiljka. Ovo pravilo primjenjivat će se na sve aktivne debitne kartice za poslovne subjekte, u slučajevima zamjene, redovne obnove i prilikom promjene naziva korisnika kartice. PIN kartice u ovim slučajevima ostaje nepromijenjen.
U slučaju promjene adrese korisnika kartice, molimo da navedene promjene što prije izmijenite u najbližoj poslovnici Banke / na Sinergo desku, kako bi kartica stigla na ispravnu adresu.
Ako, kao korisnik kartice, ne želite dostavu kartice na svoju adresu, tada promjenu distribucije kartice također možete obaviti u poslovnici Banke / na Sinergo desku.
Novi korisnici kartica, kojima se izdaje kartica i PIN, mogu u trenutku ugovaranja debitne kartice za poslovne subjekte ugovoriti i uslugu PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte. U tim uvjetima, korisnik može odabrati distribuciju kartice na kućnu adresu, a PIN će se u ovom slučaju distribuirati na PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte, pod uvjetom da je usluga PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ugovorena i aktivirana te da korisnik kartice, kao krajnji korisnik navedene usluge, ima ispunjene uvjete za prikaz PIN-a (ovlaštenje za kartično poslovanje te tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju). U protivnom će Banka na kućnu adresu korisnika poslati PIN, a karticu u odabranu poslovnicu Banke / na Sinergo desku
Banka će distribuirati karticu i PIN sukladno ugovorenom načinu distribucije kartice i PIN-a prilikom podnošenja Zahtjeva/Pristupnice, uz napomenu da će kanal distribucije PIN-a i kartice biti različit.
Kartica se može distribuirati u poslovnicu Banke ili na adresu korisnika kartice. PIN se može distribuirati na adresu korisnika kartice ili na mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte.
U slučaju odabira distribucije kartice na adresu, PIN za istu karticu se neće dostaviti na adresu, već kroz mobilnu aplikaciju usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, a preduvjet tome je da Podnositelj zahtjeva ima prethodno ugovorenu i aktiviranu uslugu PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte te da Korisnik kartice kao krajnji korisnik usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ima ispunjene uvjete za prikaz PIN-a (ovlaštenje za kartično poslovanje te tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju sukladno Općim uvjetima korištenja PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte).
U slučaju da, kao korisnik kartice, prestanete biti krajnji korisnik usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ili nemate odgovarajuće ovlaštenje za kartično poslovanje ili nemate ispunjene tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju, Banka će promijeniti distribuciju kartice u poslovnicu Banke iz Zahtjeva/Pristupnice, a distribuciju PIN-a na Vašu adresu, kao Korisnika kartice.
U slučaju gubitka ili krađe kartice, Banka će korisniku kartice dostaviti novu karticu i PIN prema ugovorenom načinu distribucije iz Zahtjeva/Pristupnice.
U ovom slučaju redovne zamjene kartice, PIN ostaje nepromijenjen, isti je kao i na dosadašnjoj kartici.
PIN za debitnu karticu za poslovne subjekte dostupan je u mobilnoj aplikaciji PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, ukoliko je ugovorena navedena usluga i ukoliko krajnji korisnik ima odgovarajuće ovlaštenje za kartično poslovanje, ima tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju te ukoliko je krajnji korisnik usluge ujedno i korisnik kartice.
U slučaju promjene adrese korisnika kartice, molimo da navedene promjene što prije izmijenite u najbližoj poslovnici Banke / na Sinergo desku, kako bi kartica stigla na ispravnu adresu.
U navedenom slučaju molimo da se, kao korisnik kartice, javite na najbliži Sinergo desk, kako bismo provjerili da li je kartica izrađena i na koju adresu je dostavljena.
Možete nas nazvati i na broj telefona 0800 PBZ COM (0800 729 266) ili nam se obratite na e-adresu: com@pbz.hr i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.
U slučaju da ste odabrali distribucije kartice na adresu, PIN za istu karticu se dostavlja isključivo kroz mobilnu aplikaciju usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, uz preduvjet da Poslovni subjekt ima prethodno ugovorenu i aktiviranu uslugu PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte te da korisnik kartice kao krajnji korisnik usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ima ispunjene uvjete za prikaz PIN-a (ovlaštenje za kartično poslovanje te tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju).
Tijekom važenja ugovornog odnosa, u slučajevima distribucije kartice i PIN-a, Banka provjerava jesu li ispunjeni iznad navedeni uvjeti za prikaz PIN-a na PBZ digitalnom bankarstvu za poslovne subjekte.
U slučaju da, kao korisnik kartice, prestanete biti krajnji korisnik usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ili nemate odgovarajuće ovlaštenje za kartično poslovanje ili nemate ispunjene tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju, Banka će promijeniti distribuciju kartice u poslovnicu Banke iz Zahtjeva/Pristupnice, a distribuciju PIN-a na adresu korisnika kartice, kao što je to dogodilo u vašem slučaju.
Trošak izdavanja nove kartice i PIN-a snosi Poslovni subjekt.
Dostavljene kartice su neaktivne i samo korisnik kartice zna PIN svoje kartice i može je aktivirati. Ako ćete se, kao korisnik kartice, osjećati sigurnije, možemo vam izvršiti zamjenu kartice i izdati novi PIN, a isto, možete zatražiti kod svog menadžera za odnose s klijentima ili u najbližoj poslovnici Banke / na Sinergo desku.
Zbog sigurnosti, debitne kartice za poslovne subjekte izdaju se kao neaktivne. Karticu korisnik kartice možeaktivirati na sljedećim kanalima: bankomatu, POS uređaju, putem usluge PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte te usluge PBZCOM@NET, u Poslovnici Banke / na Sinergo desku. Za aktivaciju funkcionalnosti beskontaktnog plaćanja potrebno je transakciju napraviti na bankomatu ili POS uređaju, umetanjem kartice i unosom PIN-a.
Aktivacijom kartice putem mobilne aplikacije usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte i elektroničkog bankarstva za poslovne subjekte, kartica postaje aktivna i moguće ju je koristiti za Internet kupovine, s time da će Korisnik kartice prilikom prve kupnje putem POS uređaja morati transakciju dodatno autorizirati i PIN-om.
Banka će za sve ugovorne odnose sklopljene prije 25.05.2025. g., u slučajevima zamjene kartice, izdati novu neaktivnu karticu koju će dostaviti poštom na adresu korisnika kartice evidentiranu u Banci.
Banka će za sve ugovorne odnose sklopljene nakon 25.05.2025. g., u slučajevima zamjene kartice, izdati novu neaktivnu karticu koju će dostaviti prema ugovorenom načinu distribucije kartice od strane Podnositelja zahtjeva prilikom podnošenja Zahtjeva/Pristupnice.
Tako dostavljenu karticu korisnik kartice prije prvog korištenja treba aktivirati, u sigurnom okruženju, sukladno obavijesti koju će mu Banka dostaviti zajedno s karticom.
U slučaju zamjene postojeće kartice s novom karticom, aktivacijom na prethodno navedenim kanalima nova kartica postaje aktivna, a prethodna kartica Korisnika kartice postaje neaktivna i prestaje vrijediti. Kartica se može samo jednom aktivirati u svom životnom ciklusu.
Dostavljene kartice su neaktivne i samo korisnik kartice zna PIN svoje kartice i može je i aktivirati. Karticu korisnik kartice može aktivirati na sljedećim kanalima: bankomatu, POS uređaju, putem usluge PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte te usluge PBZCOM@NET, u Poslovnici Banke / na Sinergo desku.
Aktivacijom kartice putem mobilne aplikacije usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte i elektroničkog bankarstva za poslovne subjekte, kartica postaje aktivna i moguće ju je koristiti za Internet kupovine, s time da će korisnik kartice prilikom prve kupnje putem POS uređaja morati transakciju dodatno autorizirati i PIN-om.
Korisnik kartice može karticu aktivirati na sljedećim kanalima: bankomatu, POS uređaju, putem usluge PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte te usluge PBZCOM@NET, u Poslovnici Banke / na Sinergo desku. Za aktivaciju funkcionalnosti beskontaktnog plaćanja potrebno je transakciju napraviti na bankomatu ili POS uređaju, umetanjem kartice i unosom PIN-a.
desku te pritom i zatražiti ispis novog PIN-a za daljnje korištenje kartice. U slučaju reizdavanja PIN-a, Banka će dostaviti PIN korisniku kartice na adresu korisnika kartice.
PIN za debitnu karticu za poslovne subjekte dostupan je i u mobilnoj aplikaciji usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, ukoliko je ugovorena ova usluga i ukoliko krajnji korisnik ima ovlaštenja za kartično poslovanje, ima tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju te ukoliko je krajnji korisnik usluge ujedno i korisnik kartice. Krajnji korisnik, koji je ujedno i korisnik kartice, može aktivirati neaktivnu debitnu karticu za poslovne subjekte putem aplikacije PBZ mobilnog bankarstva i aplikacije PBZ internetskog bankarstva.
Visa debitnu karticu za poslovne subjekte korisnik kartice može preuzeti osobno u odabranoj poslovnici Banke / na Sinergo Desku, sukladno ugovorenom načinu dostave, uz predočenje osobne iskaznice.
PIN će se korisniku kartice u ovom slučaju distribuirati na PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte, što pretpostavlja da već prethodno ima ugovorenu i aktiviranu uslugu PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte te da korisnik kartice, kao krajnji korisnik navedene usluge, ima ispunjene uvjete za prikaz PIN-a (ovlaštenje za kartično poslovanje te tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju).
Krajnji korisnik ove usluge, koji je ujedno i korisnik kartice, može aktivirati neaktivnu debitnu karticu za poslovne subjekte putem aplikacije PBZ mobilnog bankarstva i aplikacije PBZ internetskog bankarstva. Aktivacijom kartice putem mobilne aplikacije usluge PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte i elektroničkog bankarstva za poslovne subjekte, kartica postaje aktivna i moguće ju je koristiti za Internet kupovine, s time da će korisnik kartice prilikom prve kupnje putem POS uređaja morati transakciju dodatno autorizirati i PIN-om.