• No Suggestions Result

Podnošenje prigovora

Što napraviti ako su vam povrijeđena prava

Ukoliko sumnjate na povredu prava

Informacije o podnošenju prigovora

Kako podnijeti prigovor Banci

Povreda prava klijenta

Obavijestite nas o spornoj situaciji

Rješavanje prigovora

Banka će se očitovati u najkraćem mogućem roku

Slanje prigovora

Ako smatrate da se Banka ne pridržava uvjeta iz ugovora o pružanju pojedinih bankovnih i/ili financijskih usluga, pripadajućih općih uvjeta ili zakonskih odredbi kojima se uređuje pojedina usluga ili odredbi imate pravo podnijeti pisani prigovor Banci.

Način podnošenja pisanog prigovora:

Pisani prigovor poslovni subjekti mogu predati na sljedeće načine:  

  • neposredno na svim Sinergo deskovima Privredne banke Zagreb d.d.
  • putem pošte na adresu:

                                                Privredna banka Zagreb d.d.

                                                Praćenje zadovoljstva klijenata i upravljanje prigovorima

                                                Radnička cesta 44, HR-10000 Zagreb 

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.pbz.hr koristi kolačiće (cookies). Postavke kolačića možete kontrolirati i prilagođavati u vašem web pregledniku. Klikom na "Postavke kolačića" možete postaviti njihova ograničenja.