Podnošenje prigovora

Što napraviti ako su vam povrijeđena prava

Ukoliko sumnjate na povredu prava

Informacije o podnošenju prigovora

Kako podnijeti prigovor Banci

Povreda prava klijenta

Obavijestite nas o spornoj situaciji

Rješavanje prigovora

Banka će se očitovati u najkraćem mogućem roku

Ako smatrate da se Banka ne pridržava uvjeta iz ugovora o pružanju pojedinih bankovnih i/ili financijskih usluga, pripadajućih općih uvjeta ili zakonskih odredbi kojima se uređuje pojedina usluga ili odredbi imate pravo podnijeti pisani prigovor Banci.

Pisani prigovor poslovni subjekti mogu predati na sljedeće načine:  

  • neposredno na svim Sinergo deskovima Privredne banke Zagreb d.d.
  • putem pošte na adresu:

                                                Privredna banka Zagreb d.d.

                                                Praćenje zadovoljstva klijenata i upravljanje prigovorima

                                                Radnička cesta 44, HR-10000 Zagreb 

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

Chat