• Nema rezultata za traženu pretragu

Ugovorite uslugu FINA e-Račun

Jednostavnije upravljajte svojim e-Računima uz pomoć PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte.

Usluga FINA e-Račun je...

Inovativna

Inovacija s ciljem poboljšanja poslovanja

Ekonomična

Jednostavnije i jeftinije slanje i primanje e-Računa

Automatizirana

Automatski pretvorite svoje e-Račune u naloge za plaćanje

Usluga FINA e-Račun: napredno rješenje za poslovanje

Uslugu FINA e-Račun nećete željeti propustiti!

Mogućnost prijenosa, slanja i primanja e-Računa smanjila je potrošnju papira, pojednostavila postupak upravljanja računima i ubrzala cjelokupne administrativne postupke. Osim toga, možete upravljati pravima svojih zaposlenika, u potpunosti online, koristeći PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte.

Usluga FINA e-Račun je integrirana u PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte.

 

Kako bi se osigurala visoka razina usklađenosti s tržišnim propisima razvijena je u suradnji sa FINA-om, a sufinancirana je instrumentom Europske unije za povezivanje Europe.

Jednostavnije korisničko iskustvo

Jednostavnije korisničko iskustvo

Upravljajte svim svojim e-Računima uz pomoć inovativne usluge.

Ugovorite uslugu FINA e-Račun, učitajte, šaljite i primajte e-Račune te upravljajte pravima svojih zaposlenika, putem svog PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte ili na najbližem PBZ Sinergo desk-u.

Ugovaranje usluge FINA e-Račun

Ugovaranje usluge FINA e-Račun

Ako ste zainteresirani za uslugu FINA e-Račun, a još uvijek niste klijent PBZ-a, kontaktirajte nas na poduzeca.sastanci@pbz.hr kako bi dogovorili sastanak na jednom od naših PBZ Sinergo deskova i postali jedan od naših zadovoljnih klijenata!

Ako ste PBZ klijent, aktiviranje usluge FINA e-Račun može izvršiti zakonski zastupnik vašeg poduzeća.

Unutar izbornika PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, pronaći ćete karticu «e-Račun». Pritiskom na karticu, između ostalih prikazanih podataka, zakonskom će se zastupniku prikazati aktivacijski gumb za mogućnost pokretanja online postupka ugovaranja usluge.

Upravljanje uslugom FINA e-Račun

Upravljanje uslugom FINA e-Račun

Zakonski zastupnik je jedina osoba koja može aktivirati uslugu, ali, ovisno o različitim ulogama, ostali korisnici mogu vidjeti, učitati, slati i plaćati različite e-Račune.

FINA-in Certifikat

FINA-in Certifikat


Zakonski zastupnik vašeg poduzeća i svi korisnici koji će koristiti uslugu FINA e-Račun, trebaju imati aktivni FINA certifikat.

Osim toga, da bi se omogućilo korištenje ove usluge, vaš uređaj mora imati instaliranu PKI desktop aplikaciju.

Imajte na umu da ju može podržati samo sustav Windows.

Ugovorite svoju FINA e-Račun uslugu
1. Započnite postupak
Zakonski zastupnik poduzeća zadaje Zahtjev po propisanom postupku
2. Korisničke uloge
Krajnji korisnici moraju pročitati i prihvatiti prava eRačuna i Uvjete
3. Aktivacija
Zakonski zastupnik potpisuje Ugovor sa FINA digitalnim certifikatom
4. Krenimo s korištenjem
Ako FINA odobri Zahtjev, spremni ste za korištenje usluge
Trošak usluge

Trošak usluge

Za korištenje usluge FINA e-Račun naplaćuje se fiksna mjesečna naknada po korisniku, te jedinična naknada po izdanom e-Računu.
Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja