Kontaktirajte Servisni centar
Brinemo o vašoj sigurnosti
Korisnička podrška na 1. 1. 2023.
Korisnička podrška za poslovne subjekte na dan 1. 1. 2023. radi u vremenu od 9-16h za sve informacije u svezi prelaska na euro
Briga o ljudima
Zbog pojačanog opreza i zaštite od koronavirusa (COVID-19), a s tim u vezi trenutnih mjera i preporuka Stožera civilne zaštite, promijenili smo procese rada:
- posjete Sinergo desk-a omogućene uz prethodnu najavu menadžeru za odnose s klijentima (minimalno dan prije) ili putem email-a poduzeca.sastanci@pbz.hr
- proširili smo usluge koje pruža Servisni centar online kanalima
- radimo kontinuirana unaprjeđenja digitalnih kanala komunikacije
Dostupni online kanali komunikacije za većinu vaših potreba:
- alternativni kanali komunikacije (telefon, email)
- digitalni kanali pružanja bančinih usluga (internet i mobilno bankarstvo, bankomati)
- online Sinergo desk - Servisni centar - besplatan telefon: 0800 729 266; email: com@pbz.hr
Ukoliko su vam neophodne usluge Banke koje zahtijevaju fizički kontakt, molimo vas javite se putem email-a poduzeca.sastanci@pbz.hr ili vašem menadžeru za odnose s klijentima čije podatke možete pronaći unutar Internet ili mobilnog bankarstva
Kontakt podaci:
- Besplatan telefon 0800 729 266
- Općeniti upiti i podrška za korištenje digitalnih kanala com@pbz.hr
- Podnošenje zahtjeva za dostavu BON 2 i ostalih potvrda po transakcijskom računu poduzeca.zahtjevi@pbz.hr
- Dogovaranje sastanaka na Sinergo desku poduzeca.sastanci@pbz.hr
- Podnošenje prigovora poduzeca.prigovori@pbz.hr
Korisnička podrška
- informacije o proizvodima i uslugama Banke
- podrška za korištenje PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte
Usluge i proizvodi
- dostava za reizdane VISA Electron kartice na adresu sjedišta poslovnog subjekta
- dostava kodova za PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte
- dostava kodova za mToken