Kontaktirajte Servisni centar

Prvi korak komunikacije s Bankom je poziv Servisnom centru iz vlastitog doma

Brinemo o vašoj sigurnosti

Bez fizičkog kontakta

Email i telefonska komunikacija

Online Korisnička podrška

Individualni pristup svakom klijentu

Telefonske sigurnosne provjere

Sigurnosne provjere kroz snimanje razgovora

Dostupni online kanali komunikacije za većinu vaših potreba:

  • alternativni kanali komunikacije (telefon, email)
  • digitalni kanali pružanja bančinih usluga (internet i mobilno bankarstvo, bankomati)
  • online Sinergo desk  - Servisni centar - besplatan telefon: 0800 729 266; email: com@pbz.hr

Ukoliko su vam neophodne usluge Banke koje zahtijevaju fizički kontakt, molimo vas javite se putem email-a poduzeca.sastanci@pbz.hr ili vašem menadžeru za odnose s klijentima čije podatke možete pronaći unutar Internet ili mobilnog bankarstva

Kontakt podaci:

Korisnička podrška

Korisnička podrška

  • informacije o proizvodima i uslugama Banke
  • podrška za korištenje PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte
Usluge i proizvodi

Usluge i proizvodi

  • dostava za reizdane VISA Electron kartice na adresu sjedišta poslovnog subjekta
  • dostava kodova za PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte
  • dostava kodova za mToken
Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

Chat