• Nema rezultata za traženu pretragu

Obavijest o načinu podnošenja prigovora i pokretanja postupka mirenja odnosno alternativnog rješavanja potrošačkog spora

Potrošač može podnijeti pisani prigovor neposredno u svim poslovnicama/ispostavama Privredne banke Zagreb d.d., putem pošte na adresu: Privredna banka Zagreb d.d., Mjerenje zadovoljstva klijenata i zaštita potrošača, Radnička cesta 44, HR-10000 Zagreb, telefaksom 01/636 00 63 ili putem e-mail adrese pbz365@pbz.hr
Banka će na prigovor odgovoriti u roku od 15 dana, odnosno u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora ukoliko se prigovor odnosi na pružanje platne usluge. 
Ukoliko se prigovor korisnika platne usluge odnosi na nepridržavanje Uredbe (EZ) br. 924/2009., Uredbe (EU) br. 260/2012. ili Uredbe (EU) 2015/751, Banka će odgovoriti u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora.
 

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.pbz.hr koristi kolačiće (cookies). Postavke kolačića možete kontrolirati i prilagođavati u vašem web pregledniku. Klikom na "Postavke kolačića" možete postaviti njihova ograničenja.