Kako biste aktivirali svoju PBZ karticu potrebno je prvu transakciju napraviti na PBZ bankomatu ili POS uređaju umetanjem kartice i unosom PIN-a.
Zaboravili ste PIN svoje kartice?
Korisnici usluge PBZ digitalno bankarstvo PIN svoje kartice mogu u bilo kojem trenutku potražiti u mobilnoj aplikaciji.
Banka će od 24. studenog 2024. godine započeti s dostavom kartica fizičkih osoba na njihove adrese (zadnja prijavljena adresa u Banci) putem Hrvatske pošte, obična pošiljka. Ovo pravilo primjenjivat će se na sve kartice koje se obnavljaju radi isteka roka valjanosti prethodne kartice i zamjenu kartica radi oštećenja ili promjene imena/prezimena. PIN kartice ostaje nepromijenjen.
Za nove korisnike kartica kojima se izdaje kartica i PIN dostava na kućnu adresu će se raditi samo ako klijent koristi mobilnu aplikaciju PBZ digitalno bankarstvo.
U protivnom će Banka na kućnu adresu korisnika poslati papirnati PIN a karticu u odabranu poslovnicu.
Za nove korisnike kojima se izdaje kartica i PIN dostava kartice na kućnu adresu će se raditi samo ako klijent koristi mobilnu aplikaciju PBZ digitalno bankarstvo.
U protivnom će Banka na kućnu adresu korisnika poslati papirnati PIN a karticu u matičnu poslovnicu.
Zamjensku karticu dostavit ćemo vam na adresu ako koristite mobilnu aplikaciju PBZ digitalno bankarstvo.
U protivnom ćemo vam na vašu kućnu adresu poslati papirnati PIN a karticu u odabranu poslovnicu.
PIN ostaje nepromijenjen, isti je kao i na dosadašnjoj kartici.
PIN možete provjeriti u svakom trenutku putem mobilne aplikacije PBZ digitalno bankarstvo.
Ako je ne koristite, reizdavanje PIN-a možete zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici.
Svaku promjenu osobnih podataka možete prijaviti u bilo kojoj PBZ poslovnici.
Banka pokreće izradu zamjenske kartice radi isteka prethodne oko 45 dana prije njezinog isteka i adresa koja je u trenutku izrade zamjenske kartice u sustavu Banke bit će referentna za njezinu dostavu.
U vašem slučaju trebate pričekati dostavu kartice na adresu zabilježenu u sustavu Banke u trenutku izrade zamjenske kartice, i po mogućnosti preuzeti pismo. Ako to niste u mogućnosti, javite se u PBZ poslovnicu ili nazovite 0800 365 365 kako bismo izradili novu/zamjensku karticu.
S obzirom da ste podnijeli zahtjev za izdavanje Mastercard revolving kartice dostavljen Vam je ESIS. Nakon ove poruke bit će vam dostavljena kartica na kućnu adresu (iznimno u poslovnicu ako niste korisnik PBZ digitalnog bankarstva).
Prije ugovaranja kredita, banke su obvezne potrošaču uručiti personalizirani Europski standardizirani informativni obrazac. Obrazac sadrži informacije o glavnim obilježjima kredita (vrsti, iznosu, trajanju, vrsti kamatne stope), o iznosu i načinu obračuna nominalne i efektivne kamatne stope, učestalosti i broju anuiteta ili rata, primjer i utjecaj na otplatu u slučaju porasta promjenjive kamatne stope, primjer i utjecaj na otplatu u slučaju povećanja tečaja ako je kredit u stranoj valuti ili vezan valutnom klauzulom itd. Zbog svoje standardizirane forme i opsega informacija koje nam pruža, Europski standardizirani informativni obrazac nudi i mogućnost usporedbe kredita iste vrste kod različitih kreditnih institucija. Uručenjem obrasca, Banka ispunjava zakonsku obvezu informiranja, no korisnik uvijek ima pravo od zaposlenika Banke zatražiti dodatna razjašnjenja u slučaju nejasnoća u pogledu sadržaja obrasca, odnosno uvjeta kredita. Izuzetno je važno da potrošač iskoristi sve mogućnosti za dobivanje potrebnih informacija kako bi mogao donijeti kompetentnu financijsku odluku, za koju u svakom trenutku može preuzeti i osobnu odgovornost.
Molimo vas javite se u PBZ poslovnicu kako bismo provjerili je li kartica izrađena i na koju adresu je dostavljena.
Možete nas nazvati i na broj telefona 0800 365365 ili uputiti e-mail na pbz365@pbz.hr i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.
Ne. Banka će vam izdati zamjensku karticu bez troškova izrade nove.
Dostavljene kartice su neaktivne i samo vi koji znate PIN svoje kartice, možete je i aktivirati. Ako ćete se osjećati sigurnije, možemo vam izvršiti zamjenu kartice i izdati novi PIN.
Banka planira i poslovne Visa debitne kartice dostavljati na adrese korisnika.
Zbog vaše sigurnosti kartica je neaktivna. Za aktivaciju kartice potrebno je prvu transakciju napraviti na bankomatu (upitom u stanje računa ili isplatom gotovine) ili POS uređaju umetanjem kartice i unosom PIN-a.
Ne. Dostavljene kartice su neaktivne i samo vi koji znate PIN svoje kartice možete je i aktivirati.
Za aktivaciju kartice potrebno je prvu transakciju napraviti na bankomatu ili POS uređaju umetanjem kartice i unosom PIN-a.
Ako vam je jednostavnije ili ne znate svoj PIN, karticu možete aktivirati u PBZ poslovnicama te pritom i zatražiti ispis novog PIN-a za daljnje korištenje kartice.
Ako ne znate svoj PIN, karticu možete aktivirati u PBZ poslovnicama PBZ te pritom i zatražiti ispis novog PIN-a za daljnje korištenje kartice.
Ako imate ugovorenu uslugu On-line bankarstva [PBZ digitalno bankarstvo], PIN vaše kartice dostupan vam je unutar mobilne aplikacije:
- u osnovnom izborniku odaberite Kartice te unutar izbornika ponovno odaberite Kartice
- u donjem desnom uglu pritisnite na ikonu s karticom
- odaberite opciju Pokaži PIN
- identificirajte se biometrijom ili PIN-om koji koristite za prijavu u aplikaciju i na ekranu će se prikazati PIN vaše kartice.
U slučaju da vam PIN nije vidljiv, molimo vas u Postavkama uključite ovu opciju:
- u kartici Prijava i sigurnost odaberite opciju Prikaz PIN-a kartice
- aktivirajte opciju povlačenjem gumbića u desno.
Karticu trebate preuzeti u odabranoj PBZ poslovnici. Lokacija poslovnice ispisana vam je na istoj kuverti na kojoj je otisnut i vaš PIN.
Kartice za opunomoćene osobe će biti dostavljene na adresu opunomoćenika evidentiranu u Banci.
Ne. Banka iz sigurnosnih razloga određuje kanal dostave kartice i PIN-a. Dostavljena kartica putem pošte je neaktivna, a aktivirati je možete samo vi unosom PIN-a koji je poznat samo vama.