PBZ MJERE POMOĆI KLIJENTIMA POGOĐENIM RAZORNIM POTRESOM
S obzirom na ogromne štete prouzročene razornim potresom u Hrvatskoj od 29. prosinca 2020. koji je pogodio Sisačko-moslavačku županiju ali i šire područje, s ciljem olakšanja financijske situacije pogođenih klijenata, Privredna banka Zagreb d.d. je donijela sljedeće mjere pomoći:
MJERE ZA GRAĐANE:
- korisnici kredita mogu ugovoriti moratorij po postojećim kreditima u trajanju od 6 do 12 mjeseci, uz sudjelovanje Banke u troškovima solemnizacije, ovisno o ugroženosti i stupnju oštećenja nekretnine
- Banka će obustaviti naplatu naknade za vođenje transakcijskih računa u trajanju od tri mjeseca za klijente koji su ugovorili račun u poslovnicama Petrinja i Glina koje su privremeno zatvorene
- korisnici kredita koji otplaćuju kredite putem naloga za naplatu ili trajnih naloga mogu se javiti u Banku ili Kontakt centar na broj 0800 365 365 (e-mail: pbz365@pbz.hr) kada budu u mogućnosti radi eventualnog opoziva odnosno obustavljanja istog i ugovaranja moratorija
- privremena obustava pokretanja prisilnih mjera naplate (ovrha, aktiviranja instrumenata osiguranja)
- u dijelu kartičnog poslovanja PBZ Carda također će biti moguće ugovoriti moratorije, a određene naknade neće se naplaćivati
MJERE ZA PRAVNE OSOBE I OBRTNIKE:
U sklopu mjera pomoći za pravne osobe i obrtnike, Banka pruža mogućnost odgode otplate kredita (moratorij) u trajanju do 12 mjeseci poduzetnicima pogođenim razornim potresom.
Moratorij je moguće tražiti iz slijedećih razloga:
- Poslovni prostori/nekretnine od vitalne važnosti za obavljanje poslovanja su neuporabljivi,
- Poslovni prostori/nekretnine od vitalne važnosti za obavljanje poslovanja su privremeno neuporabljivi,
- Povećani su troškovi ponovnog uspostavljanja poslovanja (troškovi popravaka poslovnih prostora, troškovi nabavke uništenih sredstava za rad/zaliha/materijalne imovine isl.) te zbog ostalih razloga (npr. poremećaj u lancu opskrbe, produljeni rokovi naplate, gubitak tržišta/kupaca).
Za sve informacije i dogovor oko ugovaranja odgovarajuće mjere pomoći, nazovite svog menadžera za odnose s klijentima ili Kontakt centar za poslovne subjekte: 0800 729 266; e-mail: com@pbz.hr