Mjere pomoći stradalima u potresu
PBZ MJERE POMOĆI KLIJENTIMA POGOĐENIM RAZORNIM POTRESOM
S obzirom na ogromne štete prouzročene razornim potresom u Hrvatskoj od 29. prosinca 2020. koji je pogodio Sisačko-moslavačku županiju ali i šire područje, s ciljem olakšanja financijske situacije pogođenih klijenata, Privredna banka Zagreb d.d. je donijela sljedeće mjere pomoći:
MJERE ZA GRAĐANE:
- korisnici kredita mogu ugovoriti moratorij po postojećim kreditima u trajanju od 6 do 12 mjeseci, uz sudjelovanje Banke u troškovima solemnizacije, ovisno o ugroženosti i stupnju oštećenja nekretnine
- Banka će obustaviti naplatu naknade za vođenje transakcijskih računa u trajanju od tri mjeseca za klijente koji su ugovorili račun u poslovnicama Petrinja i Glina koje su privremeno zatvorene
- korisnici kredita koji otplaćuju kredite putem naloga za naplatu ili trajnih naloga mogu se javiti u Banku ili Kontakt centar na broj 0800 365 365 (e-mail: pbz365@pbz.hr) kada budu u mogućnosti radi eventualnog opoziva odnosno obustavljanja istog i ugovaranja moratorija
- privremena obustava pokretanja prisilnih mjera naplate (ovrha, aktiviranja instrumenata osiguranja)
- u dijelu kartičnog poslovanja PBZ Carda također će biti moguće ugovoriti moratorije, a određene naknade neće se naplaćivati
MJERE ZA PRAVNE OSOBE I OBRTNIKE:
U sklopu mjera pomoći za pravne osobe i obrtnike, Banka će obustaviti automatske naplate po svim kreditno-garantnim proizvodima i omogućit će pogođenim poduzetnicima ugovaranje odgode otplate kredita (moratorij). Menadžeri za odnose s klijentima Banke su na raspolaganju za sve informacije i dogovor oko ugovaranja odgovarajuće mjere pomoći (Kontakt centar za poslovne subjekte: 0800 729 266; e-mail: com@pbz.hr).