• Nema rezultata za traženu pretragu

Mjere pomoći stradalima u potresu

PBZ mjere pomoći klijentima pogođenim razornim potresom na području Sisačko-moslavačke županije i šireg područja

PBZ MJERE POMOĆI KLIJENTIMA POGOĐENIM RAZORNIM POTRESOM

S obzirom na ogromne štete prouzročene razornim potresom u Hrvatskoj od 29. prosinca 2020. koji je pogodio Sisačko-moslavačku županiju ali i šire područje, s ciljem olakšanja financijske situacije pogođenih klijenata, Privredna banka Zagreb d.d. je donijela sljedeće mjere pomoći:

MJERE ZA GRAĐANE:

  • korisnici kredita mogu ugovoriti moratorij po postojećim kreditima u trajanju od 6 do 12 mjeseci, uz sudjelovanje Banke u troškovima solemnizacije, ovisno o ugroženosti i stupnju oštećenja nekretnine
  • Banka će obustaviti naplatu naknade za vođenje transakcijskih računa u trajanju od tri mjeseca za klijente koji su ugovorili račun u poslovnicama Petrinja i Glina koje su privremeno zatvorene
  • korisnici kredita koji otplaćuju kredite putem naloga za naplatu ili trajnih naloga mogu se javiti u Banku ili Kontakt centar na broj 0800 365 365 (e-mail: pbz365@pbz.hr) kada budu u mogućnosti radi eventualnog opoziva odnosno obustavljanja istog i ugovaranja moratorija
  • privremena obustava pokretanja prisilnih mjera naplate (ovrha, aktiviranja instrumenata osiguranja)
  • u dijelu kartičnog poslovanja PBZ Carda također će biti moguće ugovoriti moratorije, a određene naknade neće se naplaćivati

 

MJERE ZA PRAVNE OSOBE I OBRTNIKE:

U sklopu mjera pomoći za pravne osobe i obrtnike, Banka pruža mogućnost odgode otplate kredita (moratorij) u trajanju do 12 mjeseci poduzetnicima pogođenim razornim potresom.

Moratorij je moguće tražiti iz slijedećih razloga:

  • Poslovni prostori/nekretnine od vitalne važnosti za obavljanje poslovanja su neuporabljivi,
  • Poslovni prostori/nekretnine od vitalne važnosti za obavljanje poslovanja su privremeno neuporabljivi,
  • Povećani su troškovi ponovnog uspostavljanja poslovanja  (troškovi popravaka poslovnih prostora, troškovi nabavke uništenih sredstava za rad/zaliha/materijalne imovine isl.) te zbog ostalih razloga (npr. poremećaj u lancu opskrbe, produljeni rokovi naplate, gubitak tržišta/kupaca).

Za sve informacije i dogovor oko ugovaranja odgovarajuće mjere pomoći, nazovite svog menadžera za odnose s klijentima ili Kontakt centar za poslovne subjekte: 0800 729 266; e-mail: com@pbz.hr

 

 

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

Chat