• Nema rezultata za traženu pretragu

Korisne informacije

Kako vam možemo pomoći?

Potražite odgovore na svoja pitanja, a postojeći sadržaj kontinuirano ćemo nadopunjavati aktualnim temama.

 

Što je Korisnički broj?

Što je Korisnički broj?

Korisnički broj dodijeljuje se/uručuje se prilikom ugovaranja usluge PBZ digitalno bankarstvo u PBZ poslovnici, a omogućuje:

  • prijavu u internetsku aplikaciju s #withKEY mobilnim tokenom,
  • ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije zajedno s Kodom za oporavak*.

Korisnički broj pronađite:

  • na početnom zaslonu internetske aplikacije, odabirom ikone s Osobnim podacima (Profil-Moji osobni podaci)
  •  unutar #withKEY mobilnog tokena.

*Ponovna aktivacija mobilne aplikacije Korisničkim brojem i Kodom za oporavak je privremeno onemogućena.

Što je Kod za oporavak?

Što je Kod za oporavak?

Kod za oporavak samostalno određujete tijekom prve aktivacije mobilne aplikacije, a zajedno s Korisničkim brojem, Kod za oporavak omogućuje ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije u slučaju zamjene mobilnog uređaja, brisanja aplikacije ili korisnika s mobilnog uređaja i zaključavanja aplikacije.*

*Ponovna aktivacija PBZ mobilnog bankarstva Korisničkim brojem i Kodom za oporavak privremeno je onemogućena.

 

SAVJET! 

Predlažemo da Korisnički broj i Kod za oporavak zapamtite ili spremite kako bi u svakom trenutku mogli doći do podataka potrebnih za ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije bez potrebe unosa registracijskih kodova. Kod za oporavak možete promijenti u bilo kojem trenutku u izborniku Postavke - Prijava i sigurnost - Promijeni Kod za oporavak (za promjenu je potrebno znati trenutno važeći Kod)

Što je #withKEY?

Što je #withKEY?

Mobilni token #withKEY dio je mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva pomoću kojeg možete: 

  • pristupiti PBZ internetskom bankarstvu,
  • autorizirati transakcije internetskog bankarstva,
  • sigurno kupovati na internetu,
  • pristupiti portalu e-Građani.

Pronađite #withKEY mobilni token na zaslonu prijave u mobilnu aplikaciju i unesite svoj PIN ili biometrijske podatke kako biste kreirali sigurnu jednokratnu zaporku. 

Što je #withSIGN?

Što je #withSIGN?

Ugovaranje proizvoda moguće je u potpunosti putem interneta pomoću kvalificiranog elektroničkog potpisa.

#withSIGN kvalificirani je elektronički potpis iste pravne vrijednosti kao i vlastoručni potpis. Zaštićen je lozinkom certifikata te je stoga potpuno siguran i može se koristiti za potpisivanje ugovora putem interneta za bankarske proizvode i usluge poput brzih pozajmica ili dnevne štednje #withSAVE.

Prednosti digitalnost potpisa #withSIGN:

  • jednostavnije ugovaranje novih proizvoda i usluga bez odlaska u poslovnicu
  • proces ugovaranja je u potpunosti digitalan, a pravne dokumente možete pročitati kada imate vremena i potpisati sigurnim digitalnim potpisom zaštićenim lozinkom
  • bez papira
Ažuriranje mobilne aplikacije

Ažuriranje mobilne aplikacije

Kako bi nesmentano nastavili koristiti PBZ mobilno bankarstvo nakon nadogradnje usluge potrebno je preuzeti novu verziju aplikacije u trgovini aplikacija: App StoreGoogle Play Store ili Huawei AppGallery.

Aplikaciju mobilnog bankarstva nemojte brisati prilikom ažuriranja.

Provjerite dostupnost nove verzije aplikacije:

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo 
  • odaberite Ažuriraj

U slučaju da nova verzija mobilne aplikacije nije vidljiva na popisu aplikacija za ažuriranje, unutar trgovine upišite PBZ mobilno bankarstvo te provjerite dostupnost direktno klikom na ikonu aplikacije.

NOVI KORISNICI
Aktivacija mobilne aplikacije
Preuzmite aplikaciju
ovisno o uređaju na:
App Store,
Google Play Store
ili
Huawei AppGallery.
Unesite kodove
I. dio koda: skenirajte ili unesite ručno
II. dio koda: dolazi SMS-om na broj telefona registriran kao vaš kontakt podatak.
Odredite PIN
za korištenje mobilne aplikacije, #withKEY mobilnog tokena i autorizaciju transakcija putem internetskog bankarstva.

Kod za oporavak
odredite samostalno.

IZDAVANJE NOVIH REGISTRACIJSKIH KODOVA PUTEM INTERNETSKOG BANKARSTVA
Izdavanje registracijskih kodova potrebnih za aktivaciju mobilne aplikacije.
Korak 1
Prijavite se u internetsku aplikaciju #withKEY-em, PBZmTokenom ili čitačem kartica.
Odaberite izbornik Postavke.
Korak 2
Unutar zaslona s ponuđenim opcijama za upravljanje uslugom odaberite "Uređaji" - "Aplikacija za mobilno bankarstvo".
Korak 3
Izdavanje novih registracijskih kodova zatražite odabirom opcije "Redistribucija".
Korak 4
Slijedite korake za aktivaciju mobilne aplikacije.

Koraci
Izdavanje novih registracijskih kodova

Izdavanje novih registracijskih kodova

Nove registracijske kodove za ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije možete zatražiti i u najbližoj PBZ poslovnici.
Prijava u internetsko bankarstvo mobilnim tokenom #withKEY
Korak 1
Internetskom bankarstvu pristupite odabirom "Prijava" u gornjem desnom uglu na internetskoj stranici.
Korak 2
U polje "Korisnički broj" unesite svoj Korisnički broj vidljiv na zaslonu #withKEY mobilnog tokena.
Korak 3
U polje "Jednokratna zaporka" unesite generirani jednokratni #withKEY kod.
Pametna prijava
Ubrzajte prijavu u internetsko bankarstvo bez unosa Korisničkog broja autorizacijom obavijesti pristigle na vaš mobilni uređaj.
Želite li prijavu u internetsko bankarstvo drugim uređajem? Prijaviti se možete i korištenjem autentifikacijskih uređaja:

Čitač kartice

  • u polje Korisničko ime unesite broj bankovne kartice bez razmaka
  • unesite PIN kartice u čitač i na zaslonu će se ispisati jednokratna lozinka
  • dobivenu lozinku bez razmaka upišite u polje Jednokratna zaporka 

PBZmTokenom

  • u polje Korisničko ime unesite serijski broj PBZmTokena
  • u polje Jednokratna zaporka unesite jednokratnu lozinku koju generira PBZmToken
Zanima vas više?

Zanima vas više?

Istražite i pronađite odgovore na svoja pitanja.
Tehnička podrška - Česta pitanja
Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.pbz.hr koristi kolačiće (cookies). Postavke kolačića možete kontrolirati i prilagođavati u vašem web pregledniku. Klikom na "Postavke kolačića" možete postaviti njihova ograničenja.