Brzo i jednostavno do odgovora
Bez čekanja...
Uvijek dostupan
Trebate pomoć u korištenju usluge PBZ digitalno bankarstvo? Želite promijeniti svoje osobne podatke bez odlaska u poslovnicu? Ili vas jednostavno zanima više o PBZ proizvodima ili uslugama?
Sve to i mnogo više možete saznati razgovorom s PBZ virtualnim asistentom, u bilo koje doba dana ili noći - svih 7 dana u tjednu.
Pitajte...
PBZ virtualni asistent spreman je pomoći oko općenitih pitanja poput:
- informacija o PBZ proizvodima i uslugama,
- korištenja mobilne i/ili internetske aplikacije PBZ digitalnog bankarstva,
- informativnog izračuna PBZ kredita,
- najbliže PBZ poslovnice ili bankomata.
Kako razgovarati?
Pročitajte savjete za komunikaciju s PBZ virtualnim asistentom:
- Postavite što je moguće kraće i preciznije pitanje (npr. želim znati više o visa inspire kartici).
- Izbjegavajte više različitih tema u jednom upitu (npr. koje kreditne kartice imate u ponudi i gdje su pbz bankomati u varaždinu). U slučaju da trebate informacije o više različih tema, "podijelite" ih u pojedinačne upite.
- Izbjegavajte koristiti skraćenice i "razgovorni" jezik/dijalekt.
Dodatna podrška
PBZ virtualni asistent veseli se razgovoru s vama!
Neprestano uči i razvija se, a u slučaju da ne prepoznaje vaš upit, ne brinite. Bit ćete preusmjereni na e-agenta unutar radnog vremena Kontakt centra.
Razgovor s PBZ virtualnim agentom možete pokrenuti:
- odabirom ikone za chat unutar plutajuće ikone u donjem desnom uglu na PBZ internetskoj stranici www.pbz.hr
- jednostavno i brzo u vašem PBZ digitalnom bankarstvu: nakon prijave u mobilnu i/ili internetsku aplikaciju odabirom ikone chat u donjem desnom uglu.
- Kod pokretanja chat opcije putem PBZ internetske stranice potrebno je unijeti samo svoje ime i odabrati jednu od ponuđenih tema iz izbornika.
- Ako chat započinjete u vašoj mobilnoj ili internetskoj aplikaciji potrebno je samo odabrati jednu od ponuđenih tema.
Trenutno je razgovor s PBZ virtualnim asistenom moguć samo u pisanom obliku.
U cilju unapređenja korisničkog iskustva, u budućnosti se očekuje i mogućnost glasovne komunikacije.
PBZ virtualni asisten je dvojezičan! Uz hrvatski, možete komunicirati i na engleskom jeziku.
- Oko općenitih informacija o PBZ proizvodima i uslugama.
- Informacija o najbližoj PBZ poslovnici ili PBZ bankomatu.
- Pomaže u kreiranju informativog izračuna kredita nakon čega vas preusmjerava na e-agenta za detaljnije informacije.
- Pruža podršku u korištenju mobilne i/ili internetske usluge PBZ digitalnog bankarstva.
Bez odlaska u poslovnicu možete ažurirati svoje osobne podatke: jednostavno zatražite video razgovor i bit ćete usmjereni na video komunikaciju s e-agentima.
Razgovor s e-agentom možete zatražiti u bilo kojem trenutku:
- automatski ćete biti preusmjereni na prvog slobodnog e-agenta unutar radnog vremena Kontakt centra
- u slučaju da zatražite razgovor izvan radnog vremena Kontakt centra, virtualni asistent će vam ponuditi alternativne načine za upućivanje upita.