Česta pitanja o PBZ digitalnom bankarstvu
Postavke
Kako dohvatiti mjesečne izvatke za transakcijski račun?
- potrebno je odabrati Postavke - Izvadci
- odabirom rubrike Računi otvara se podizbornik u kojemu se može promijeniti način dostave izvatka po transakcijskom računu i Izvješća o naknadama.
Kako se samostalno mogu generirati kodovi za aktivaciju mobilne aplikacije?
Putem internetske aplikacije, u izborniku Postavke, podizborniku Uređaji moguće je inicirati izdavanje kodova za aktivaciju mobilne aplikacije odabirom tipke Aplikacija za mobilno bankarstvo*.
- kreiranje kodova inicira se odabirom tipke Redistribucija
- potrebno je potvrditi pristup mobilnom uređaju odgovarajućeg telefonskog broja
- na sljedećem zaslonu započinje se s preuzimanjem registracijskog koda slijedeći upute na zaslonu: skeniranjem QR koda učitava se prvi dio registracijskog koda, dok drugi dio koda stiže putem SMS-a na broj mobilnog telefona
*S ciljem dodatne sigurnosti i zaštite privremeno je onemogućeno izdavanje registracijskih kodova za aktivaciju aplikacije PBZ mobilno bankarstvo putem PBZ internetskog bankarstva. Novi registracijski kodovi za aktivaciju aplikacije mogu se zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici.
Gdje se može pronaći podatak o osobnom bankaru te radnom vremenu poslovnice?
Podaci o osobnom bankaru i radnom vremenu poslovnice nalaze se u Postavkama - Profil – Moja Banka.
Što je #withSIGN i kako se koristi?
#withSIGN je kvalificirani elektronički potpis pravne valjanosti jednake vlastoručnom potpisu. Zaštićen je lozinkom certifikata te se koristi za potpisivanje ugovora za korištenje bankovnih i financijskih usluga (brzih pozajmica, oročenja, trajnih naloga i dr.) putem sredstava za daljinsku komunikaciju (online bankarstvo). Navedene proizvode nije moguće ugovoriti bez aktiviranog #withSIGN kvalificiranog elektroničkog potpisa te će u postupku ugovaranja proizvoda sustav zatražiti ugovaranje #withSIGNa, ako dotad nije ugovoren.
#withSIGN se može ugovoriti unutar izbornika Postavke. Prilikom ugovaranja #withSIGN kvalificiranog elektroničkog potpisa izdaje se kvalificirani certifikat za elektronički potpis a za korištenje certifikata potrebno je definirati lozinku.
Prema želji certifikat se može u bilo kojem trenutku opozvati u Postavkama aplikacije.
Lozinku certifikata je moguće naknadno promijeniti (potrebno je znati staru lozinku), u slučaju zaboravljene lozinke certifikat je potrebno opozvati i ponovno ga samostalno izdati.
Gdje se nalazi moj Korisnički broj?
Na početnom zaslonu internetske aplikacije, odabirom ikone s Osobnim podacima - Moji osobni podaci - Postavke, nalazi se Korisnički broj.
Korisnički broj prikazan je i unutar #withKEY autentifikacijskog sustava.