• Nema rezultata za traženu pretragu

Česta pitanja o PBZ digitalnom bankarstvu

Pronađite odgovor na Vaša pitanja.

Postavke

Kako dohvatiti mjesečne izvatke za transakcijski račun?

Kako dohvatiti mjesečne izvatke za transakcijski račun?

  • potrebno je odabrati Postavke - Izvadci
  • odabirom rubrike Računi otvara se podizbornik u kojemu se može promijeniti način dostave izvatka po transakcijskom računu i Izvješća o naknadama.  
Kako se samostalno mogu generirati kodovi za aktivaciju mobilne aplikacije?

Kako se samostalno mogu generirati kodovi za aktivaciju mobilne aplikacije?

Putem internetske aplikacije, u izborniku Postavke, podizborniku Uređaji moguće je inicirati izdavanje kodova za aktivaciju mobilne aplikacije odabirom tipke Aplikacija za mobilno bankarstvo*.

  • kreiranje kodova inicira se odabirom tipke Redistribucija
  • potrebno je potvrditi pristup mobilnom uređaju odgovarajućeg telefonskog broja
  • na sljedećem zaslonu započinje se s preuzimanjem registracijskog koda slijedeći upute na zaslonu: skeniranjem QR koda učitava se prvi dio registracijskog koda, dok drugi dio koda stiže putem SMS-a na broj mobilnog telefona  

*S ciljem dodatne sigurnosti i zaštite privremeno je onemogućeno izdavanje registracijskih kodova za aktivaciju aplikacije PBZ mobilno bankarstvo putem PBZ internetskog bankarstva. Novi registracijski kodovi za aktivaciju aplikacije mogu se zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici.

Gdje se može pronaći podatak o osobnom bankaru te radnom vremenu poslovnice?

Gdje se može pronaći podatak o osobnom bankaru te radnom vremenu poslovnice?

Podaci o osobnom bankaru i radnom vremenu poslovnice nalaze se u Postavkama - ProfilMoja Banka.   

Što je #withSIGN i kako se koristi?

Što je #withSIGN i kako se koristi?

#withSIGN je kvalificirani elektronički potpis pravne valjanosti jednake vlastoručnom potpisu. Zaštićen je lozinkom certifikata te se koristi za potpisivanje ugovora za korištenje bankovnih i financijskih usluga (brzih pozajmica, oročenja, trajnih naloga i dr.) putem sredstava za daljinsku komunikaciju (online bankarstvo). Navedene proizvode nije moguće ugovoriti bez aktiviranog #withSIGN kvalificiranog elektroničkog potpisa te će u postupku ugovaranja proizvoda sustav zatražiti ugovaranje #withSIGNa, ako dotad nije ugovoren.

#withSIGN se može ugovoriti unutar izbornika Postavke. Prilikom ugovaranja #withSIGN kvalificiranog elektroničkog potpisa izdaje se kvalificirani certifikat za elektronički potpis a za korištenje certifikata potrebno je definirati lozinku.

Prema želji certifikat se može u bilo kojem trenutku opozvati u Postavkama aplikacije.

Lozinku certifikata je moguće naknadno promijeniti (potrebno je znati staru lozinku), u slučaju zaboravljene lozinke certifikat je potrebno opozvati i ponovno ga samostalno izdati. 

Gdje se nalazi moj Korisnički broj?

Gdje se nalazi moj Korisnički broj?

Na početnom zaslonu internetske aplikacije, odabirom ikone s Osobnim podacima - Moji osobni podaci - Postavke, nalazi se Korisnički broj. 

Korisnički broj prikazan je i unutar #withKEY autentifikacijskog sustava. 

Povezani sadržaj

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja