• Nema rezultata za traženu pretragu

PBZ digitalno bankarstvo: sva pitanja

Kako vam možemo pomoći?

Potražite odgovore na svoja pitanja, a postojeći sadržaj kontinuirano ćemo nadopunjavati aktualnim temama.

 

Što je Korisnički broj?

Što je Korisnički broj?

Korisnički broj dodijeljuje se/uručuje se prilikom ugovaranja usluge PBZ digitalno bankarstvo u PBZ poslovnici, a omogućuje prijavu u internetsku aplikaciju s #withKEY mobilnim tokenom.

Korisnički broj pronađite:

  • na početnom zaslonu internetske aplikacije, odabirom ikone s Osobnim podacima (Profil-Moji osobni podaci)
  •  unutar #withKEY mobilnog tokena.
Što je #withKEY?

Što je #withKEY?

Mobilni token #withKEY dio je mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva pomoću kojeg možete: 

  • pristupiti PBZ internetskom bankarstvu,
  • autorizirati transakcije internetskog bankarstva,
  • sigurno kupovati na internetu,
  • pristupiti portalu e-Građani.

Pronađite #withKEY mobilni token na zaslonu prijave u mobilnu aplikaciju i unesite svoj PIN ili biometrijske podatke kako biste kreirali sigurnu jednokratnu zaporku. 

Što je #withSIGN?

Što je #withSIGN?

Ugovaranje proizvoda moguće je u potpunosti putem interneta pomoću kvalificiranog elektroničkog potpisa.

#withSIGN kvalificirani je elektronički potpis iste pravne vrijednosti kao i vlastoručni potpis. Zaštićen je lozinkom certifikata te je stoga potpuno siguran i može se koristiti za potpisivanje ugovora putem interneta za bankarske proizvode i usluge poput brzih pozajmica ili dnevne štednje #withSAVE.

Prednosti digitalnost potpisa #withSIGN:

  • jednostavnije ugovaranje novih proizvoda i usluga bez odlaska u poslovnicu
  • proces ugovaranja je u potpunosti digitalan, a pravne dokumente možete pročitati kada imate vremena i potpisati sigurnim digitalnim potpisom zaštićenim lozinkom
  • bez papira

Aktivacija

#withSIGN digitalni potpis aktivirajte u izborniku Postavke - Prijava i sigurnost - #withSIGN. U istom izborniku možete promijeniti lozinku za svoj digitalni potpis (za promjenu je potrebno znati postojeću lozinku), a ako ste je zaboravili, slijedite korake za ponovno izdavanje certifikata.

Ažuriranje mobilne aplikacije

Ažuriranje mobilne aplikacije

Kako bi nesmentano nastavili koristiti PBZ mobilno bankarstvo nakon nadogradnje usluge potrebno je preuzeti novu verziju aplikacije u trgovini aplikacija: App StoreGoogle Play Store ili Huawei AppGallery.

Aplikaciju mobilnog bankarstva nemojte brisati prilikom ažuriranja.

Provjerite dostupnost nove verzije aplikacije:

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo 
  • odaberite Ažuriraj

U slučaju da nova verzija mobilne aplikacije nije vidljiva na popisu aplikacija za ažuriranje, unutar trgovine upišite PBZ mobilno bankarstvo te provjerite dostupnost direktno klikom na ikonu aplikacije.

PIN mobilne aplikacije i biometrijsko skeniranje

PIN mobilne aplikacije i biometrijsko skeniranje

Prijavu u mobilnu aplikaciju On-line bankarstva [PBZ digitalnog bankarstva] i autorizaciju transakcija možete provoditi koristeći:

  • PIN
  • biometrijsko skeniranje (otisak prsta ili skeniranje lica)

 

VAŽNO!

Važno je znati PIN svoje mobilne aplikacije!

  • Čak i kada koristite biometrijske metode (otisak prsta ili skeniranje lica) za prijavu/autorizaciju transakcija.
  • Prijava PIN-om ponekad će vam biti potrebna nakon unaprjeđenja i ažuriranja mobilne aplikacije.


 

PRIJAVA I AUTORIZACIJA PIN-om

PIN inicijalno postavljate prilikom prve aktivacije mobilne aplikacije On-line bankarstva [PBZ digitalnog bankarstva], a može se promijeniti u bilo kojem trenutku u izborniku Postavke - Prijava i sigurnost (za promjenu PIN-a potrebno je znati trenutno važeći PIN mobilne aplikacije).

U slučaju da ste zaboravili PIN mobilne aplikacije potrebni su vam novi registracijski kodovi koje možete zatražiti u najbližoj PBZ poslovnici.


Korisni savjeti!

Kako kreirati siguran i pamtljiv PIN?

1. ne ponavljajte znamenke (npr. 111122) i ne koristite brojčane nizove (npr. 123456 ili 654321)

2. odaberite brojeve koji vam nešto znače

  • npr. brojevi dresova omiljenih igrača, vaši sretni brojevi
  • izbjegavajte koristiti brojeve poput vašeg datuma rođenja ili vama bliskih osoba do kojih drugi mogu lako doći ili ih imate objavljene na društvenim mrežama

Svoj PIN NIKADA ne dijelite drugima i nigdje ga ne zapisujte! Potražite više informacija o zaštiti vaših osobnih podataka na poveznici.


 

PRIJAVA I AUTORIZACIJA BIOMETRIJOM

Prijavu u mobilnu aplikaciju i autorizaciju transakcija možete provoditi i biometrijskim metodama*:

  • otisak prsta, ili
  • skeniranje lica

*biometrijska metoda ovisi o vrsti mobilnog uređaja na kojem je instalirana aplikacija PBZ mobilno bankarstvo.

Ako mobilni uređaj na kojem je instalirana mobilna aplikacija podržava biometrijsko skeniranje, a isto možete podesiti u izborniku  Postavke - Prijava i sigurnost - Biometrijsko skeniranje.

Bez obzira koristite li biometrijsko skeniranje važno je znati i PIN svojeg mobilnog bankarstva!


 

NOVI KORISNICI
Aktivacija mobilne aplikacije
Preuzmite aplikaciju
ovisno o uređaju na:
App Store,
Google Play Store
ili
Huawei AppGallery.
Unesite kodove
I. dio koda: skenirajte ili unesite ručno
II. dio koda: dolazi SMS-om na broj telefona registriran kao vaš kontakt podatak.
Odredite PIN
za korištenje mobilne aplikacije, #withKEY mobilnog tokena i autorizaciju transakcija putem internetskog bankarstva.

Kod za oporavak
odredite samostalno.

IZDAVANJE NOVIH KODOVA ZA AKTIVACIJU PUTEM INTERNETSKOG BANKARSTVA *
Izdavanje kodova za aktivaciju mobilne aplikacije.
Korak 1
Prijavite se u internetsku aplikaciju #withKEY-em, PBZmTokenom ili čitačem kartica.
Odaberite izbornik Postavke.
Korak 2
Unutar zaslona s ponuđenim opcijama za upravljanje uslugom odaberite "Uređaji" - "Aplikacija za mobilno bankarstvo".
Korak 3
Izdavanje novih kodova za aktivaciju zatražite odabirom opcije "Redistribucija".
Korak 4
Slijedite korake za aktivaciju mobilne aplikacije.

Koraci
*INFORMACIJA O NAČINU IZDAVANJA NOVIH KODOVA ZA AKTIVACIJU MOBILNE APLIKACIJE

S ciljem dodatne sigurnosti i zaštite privremeno je onemogućeno izdavanje kodova za aktivaciju aplikacije PBZ mobilno bankarstvo putem PBZ internetskog bankarstva. Novi kodovi za aktivaciju aplikacije mogu se zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici.

Više informacija kako se zaštititi na internetu potražite na poveznici

Izdavanje novih kodova za aktivaciju

Izdavanje novih kodova za aktivaciju

Nove kodove za ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije možete zatražiti u najbližoj PBZ poslovnici.
Prijava u internetsko bankarstvo mobilnim tokenom #withKEY
Korak 1
Internetskom bankarstvu pristupite odabirom "Prijava" u gornjem desnom uglu na internetskoj stranici.
Korak 2
U polje "Korisnički broj" unesite svoj Korisnički broj vidljiv na zaslonu #withKEY mobilnog tokena.
Korak 3
U polje "Jednokratna zaporka" unesite generirani jednokratni #withKEY kod.
Pametna prijava
Ubrzajte prijavu u internetsko bankarstvo bez unosa Korisničkog broja autorizacijom obavijesti pristigle na vaš mobilni uređaj.
Želite li prijavu u internetsko bankarstvo drugim uređajem? Prijaviti se možete i korištenjem autentifikacijskih uređaja:

Čitač kartice

  • u polje Korisničko ime unesite broj bankovne kartice bez razmaka
  • unesite PIN kartice u čitač i na zaslonu će se ispisati jednokratna lozinka
  • dobivenu lozinku bez razmaka upišite u polje Jednokratna zaporka 

PBZmTokenom

  • u polje Korisničko ime unesite serijski broj PBZmTokena
  • u polje Jednokratna zaporka unesite jednokratnu lozinku koju generira PBZmToken
Zanima vas više?

Zanima vas više?

Istražite i pronađite odgovore na svoja pitanja.
Komunicirajmo putem chata

Komunicirajmo putem chata

PBZ virtualni asistent na raspolaganju 24/7.
Tehnička podrška - Česta pitanja
Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja