Obavijest klijentima
Poštovani,
obavještavamo Vas da od 25. svibnja 2025. godine Privredna banka Zagreb d. d. (dalje: Banka) uvodi promjene u vezi s izdavanjem i korištenjem debitne kartice za poslovne subjekte. U kontekstu predmetnih promjena, na mrežnim stranicama Banke dostupni su novi Opći uvjeti poslovanja Privredne banke Zagreb d. d. za izdavanje i korištenje debitnih kartica za poslovne subjekte te Opći uvjeti korištenja PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte, s primjenom od 25. svibnja 2025. godine.
Najznačajnije su sljedeće promjene:
- Debitne kartice za poslovne subjekte izdaju se kao neaktivne. Karticu će korisnik kartice moći aktivirati na sljedećim kanalima: bankomatu, POS uređaju, putem usluge PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte te usluge PBZCOM@NET, u Poslovnici Banke / na Sinergo desku. Za aktivaciju funkcionalnosti beskontaktnog plaćanja potrebno je transakciju napraviti na bankomatu ili POS uređaju, umetanjem kartice i unosom PIN-a.
- Za sve trenutačno važeće debitne kartice za poslovne subjekte, distribucija kartice obavljat će se na adresu korisnika kartice u slučajevima zamjene, redovne obnove i prilikom promjene naziva korisnika kartice. Ako korisnik kartice želi promijeniti način distribucije kartice, isto se može učiniti u najbližoj Poslovnici Banke / Sinergo desku. U slučaju promjene adrese korisnika kartice, lijepo molimo da se navedene promjene što prije izmijene u najbližoj Poslovnici Banke / na Sinergo desku kako bi kartica stigla na ispravnu adresu. Ako korisnik kartice ne želi dostavu kartice na svoju adresu, tada se promjena distribucije kartice također može obaviti u Poslovnici Banke / na Sinergo desku.
- Ako nemate ugovorenu poslovnu karticu, prilikom ugovaranja možete ugovoriti različite načine distribucije kartice/PIN-a.
Odaberete li distribuciju kartice na adresu korisnika kartice, PIN će se distribuirati na PBZ digitalno bankarstvo za poslovne subjekte, pod uvjetom da prethodno imate ugovorenu i aktiviranu uslugu PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte te da korisnik kartice, kao krajnji korisnik navedene usluge, ima ispunjene uvjete za prikaz PIN-a (ovlaštenje za kartično poslovanje te tehničke preduvjete za prikaz PIN-a na mobilnom uređaju).
Više informacija potražite na poveznici, Sinergo desku, kod svog menadžera za odnose s klijentima, telefonom na naš broj: 0800 PBZ COM (0800 729 266) ili nam se obratite na e-adresu: com@pbz.hr.
S poštovanjem,
Privredna banka Zagreb
Obavijest klijentima
Poštovani,
ovim Vas putem obavještavamo da od 5. listopada 2025.g. Privredna banka Zagreb d.d. (dalje: Banka) prestaje pružati uslugu isplate plaće korištenjem aplikacije PBZePlaće za poslovne subjekte (dalje: ePlaće usluga) te shodno tome ePlaće uslugu možete koristiti do navedenog datuma.
Banka prestaje pružati navedenu uslugu obzirom da se temelji na formatima datoteka koji se ne ažuriraju od 2016. godine od kada su uvedeni novi formati datoteka plaćanja (pain.001) koji se kontinuirano obogaćuju dodatnim informacijama o plaćanjima.
Zbog navedenog će od 05. listopada 2025. g. biti onemogućeno učitavanje datoteke zbrojnog naloga za isplatu plaća i obustave u starom formatu (TXT format) i putem usluge elektroničkog bankarstva Privredne banke Zagreb d.d. za poslovne subjekte (dalje: PBZCOM@NET usluga) i PBZ digitalnog bankarstva za poslovne subjekte.
Ako u Banci imate otvoren i transakcijski račun i uslugu PBZCOM@NET ili PBZ Digitalno bankarstvo za poslovne subjekte, isplate plaća i ostalih primanja možete vršiti putem navedenih usluga, učitavanjem pain.001 datoteka.
Ako nemate otvoren transakcijski račun u Banci, isplate plaća vašim zaposlenicima koji imaju otvoren transakcijski račun u Banci, možete vršiti preko banke u kojoj imate otvoren transakcijski račun ili možete otvoriti transakcijski račun u Banci te ugovoriti jednu od naprijed navedenih usluga.
Za više informacija ili ugovaranje usluga preko kojih možete vršiti isplate plaća se možete obratiti menadžeru za odnose s klijentima ili elektroničkom poštom na tb_client_support@pbz.hr ili com@pbz.hr.
S poštovanjem,
Privredna banka Zagreb d.d.
Obavijest klijentima
Poštovani/Poštovana,
Obavještavamo vas da je odlukom Ministarstva Financija došlo do promjena na servisu RGFI. Od 03.02.2025. se prava za predaju GFI-a više neće dodjeljivati u Bankama s kojima Fina ima ugovor o poslovnoj suradnji već će se prava dodjeljivati od strane samog korisnika na sustavu e-Ovlaštenja, a pristup će se vršiti putem sustava e-Građani.
Sve postojeće korisnike servisa RGFI kojima su prava već dodijeljena u Banci ili Fini, Fina će prebaciti na novi sustav dok se za nove korisnike od 03.02.2025. ugovaranje servisa vrši preko sustava e-Ovlaštenja od strane samog korisnika.
Ova se obavijest odnosi samo na poslovne subjekte koji predaju GFI, a Neprofitne organizacije koje predaju statističke izvještaje i do daljnjeg se i dalje registriraju u Banci.
Dodatne informacije možete pronaći na poveznici https://www.fina.hr/novosti/nova-e-rgfi-aplikacija-za-predaju-godisnjih-financijskih-izvjestaja ili možete upit poslati na mail info@fina.hr.
S poštovanjem,
Privredna banka Zagreb d.d.
Obavijest klijentima
Proširenje usluge SEPA izravnog terećenja (SDD)
Poštovani,
Želimo vas obavijestiti da od 7.srpnja 2024. Privredna banka Zagreb d.d. širi uslugu SEPA izravnih terećenja te omogućava iniciranje naloga na teret računa u prekograničnim SEPA dostupnim bankama i to u Osnovnoj i Poslovnoj SDD shemi. Sukladno navedenom, dopunjen je dokument Vrijeme primitka i izvršenja naloga platnog prometa i objavljen na sljedećem linku.
Za više informacija slobodno kontaktirajte vašeg menadžera za odnose s klijentima.
S poštovanjem,
Privredna banka Zagreb d.d.