PBZ digitalno bankarstvo: sva pitanja

Potražite odgovore na svoja pitanja, a postojeći sadržaj kontinuirano ćemo nadopunjavati aktualnim temama.

 

Što je Korisnički broj?

Što je Korisnički broj?

Korisnički broj dodijeljuje se/uručuje se prilikom ugovaranja usluge PBZ digitalno bankarstvo u PBZ poslovnici, a omogućuje prijavu u internetsku aplikaciju s #withKEY mobilnim tokenom.

Korisnički broj pronađite:

  • na početnom zaslonu internetske aplikacije, odabirom ikone s Osobnim podacima (Profil-Moji osobni podaci)
  •  unutar #withKEY mobilnog tokena.

Što je #withKEY?

Mobilni token #withKEY dio je mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva pomoću kojeg možete: 

  • pristupiti PBZ internetskom bankarstvu,
  • autorizirati transakcije internetskog bankarstva,
  • sigurno kupovati na internetu,
  • pristupiti portalu e-Građani.

Pronađite #withKEY mobilni token na zaslonu prijave u mobilnu aplikaciju i unesite svoj PIN ili biometrijske podatke kako biste kreirali sigurnu jednokratnu zaporku. 

Što je #withSIGN?

Ugovaranje proizvoda moguće je u potpunosti putem interneta pomoću kvalificiranog elektroničkog potpisa.

#withSIGN kvalificirani je elektronički potpis iste pravne vrijednosti kao i vlastoručni potpis. Zaštićen je lozinkom certifikata te je stoga potpuno siguran i može se koristiti za potpisivanje ugovora putem interneta za bankarske proizvode i usluge poput brzih pozajmica ili dnevne štednje #withSAVE.

Prednosti digitalnost potpisa #withSIGN:

  • jednostavnije ugovaranje novih proizvoda i usluga bez odlaska u poslovnicu
  • proces ugovaranja je u potpunosti digitalan, a pravne dokumente možete pročitati kada imate vremena i potpisati sigurnim digitalnim potpisom zaštićenim lozinkom
  • bez papira

Aktivacija

#withSIGN digitalni potpis aktivirajte u izborniku Postavke - Prijava i sigurnost - #withSIGN. U istom izborniku možete promijeniti lozinku za svoj digitalni potpis (za promjenu je potrebno znati postojeću lozinku), a ako ste je zaboravili, slijedite korake za ponovno izdavanje certifikata.

Ažuriranje mobilne aplikacije

Kako bi nesmentano nastavili koristiti PBZ mobilno bankarstvo nakon nadogradnje usluge potrebno je preuzeti novu verziju aplikacije u trgovini aplikacija: App StoreGoogle Play Store ili Huawei AppGallery.

Aplikaciju mobilnog bankarstva nemojte brisati prilikom ažuriranja.

Provjerite dostupnost nove verzije aplikacije:

  • upišite PBZ mobilno bankarstvo 
  • odaberite Ažuriraj

U slučaju da nova verzija mobilne aplikacije nije vidljiva na popisu aplikacija za ažuriranje, unutar trgovine upišite PBZ mobilno bankarstvo te provjerite dostupnost direktno klikom na ikonu aplikacije.

PIN mobilne aplikacije i biometrijsko skeniranje

Prijavu u mobilnu aplikaciju On-line bankarstva [PBZ digitalnog bankarstva] i autorizaciju transakcija možete provoditi koristeći:

  • PIN
  • biometrijsko skeniranje (otisak prsta ili skeniranje lica)

 

VAŽNO!

Važno je znati PIN svoje mobilne aplikacije!

  • Čak i kada koristite biometrijske metode (otisak prsta ili skeniranje lica) za prijavu/autorizaciju transakcija.
  • Prijava PIN-om ponekad će vam biti potrebna nakon unaprjeđenja i ažuriranja mobilne aplikacije.


 

PRIJAVA I AUTORIZACIJA PIN-om

PIN inicijalno postavljate prilikom prve aktivacije mobilne aplikacije On-line bankarstva [PBZ digitalnog bankarstva], a može se promijeniti u bilo kojem trenutku u izborniku Postavke - Prijava i sigurnost (za promjenu PIN-a potrebno je znati trenutno važeći PIN mobilne aplikacije).

U slučaju da ste zaboravili PIN mobilne aplikacije potrebni su vam novi registracijski kodovi koje možete zatražiti u najbližoj PBZ poslovnici.


Korisni savjeti!

Kako kreirati siguran i pamtljiv PIN?

1. ne ponavljajte znamenke (npr. 111122) i ne koristite brojčane nizove (npr. 123456 ili 654321)

2. odaberite brojeve koji vam nešto znače

  • npr. brojevi dresova omiljenih igrača, vaši sretni brojevi
  • izbjegavajte koristiti brojeve poput vašeg datuma rođenja ili vama bliskih osoba do kojih drugi mogu lako doći ili ih imate objavljene na društvenim mrežama

Svoj PIN NIKADA ne dijelite drugima i nigdje ga ne zapisujte! Potražite više informacija o zaštiti vaših osobnih podataka na poveznici.


 

PRIJAVA I AUTORIZACIJA BIOMETRIJOM

Prijavu u mobilnu aplikaciju i autorizaciju transakcija možete provoditi i biometrijskim metodama*:

  • otisak prsta, ili
  • skeniranje lica

*biometrijska metoda ovisi o vrsti mobilnog uređaja na kojem je instalirana aplikacija PBZ mobilno bankarstvo.

Ako mobilni uređaj na kojem je instalirana mobilna aplikacija podržava biometrijsko skeniranje, a isto možete podesiti u izborniku  Postavke - Prijava i sigurnost - Biometrijsko skeniranje.

Bez obzira koristite li biometrijsko skeniranje važno je znati i PIN svojeg mobilnog bankarstva!


 

NOVI KORISNICI
Aktivacija mobilne aplikacije
Preuzmite aplikaciju
ovisno o uređaju na:
App Store,
Google Play Store
ili
Huawei AppGallery.
Unesite kodove
I. dio koda: skenirajte ili unesite ručno
II. dio koda: dolazi SMS-om na broj telefona registriran kao vaš kontakt podatak.
Odredite PIN
za korištenje mobilne aplikacije, #withKEY mobilnog tokena i autorizaciju transakcija putem internetskog bankarstva.

Kod za oporavak
odredite samostalno.

IZDAVANJE NOVIH KODOVA ZA AKTIVACIJU PUTEM INTERNETSKOG BANKARSTVA *
Izdavanje kodova za aktivaciju mobilne aplikacije.
Korak 1
Prijavite se u internetsku aplikaciju #withKEY-em, PBZmTokenom ili čitačem kartica.
Odaberite izbornik Postavke.
Korak 2
Unutar zaslona s ponuđenim opcijama za upravljanje uslugom odaberite "Uređaji" - "Aplikacija za mobilno bankarstvo".
Korak 3
Izdavanje novih kodova za aktivaciju zatražite odabirom opcije "Redistribucija".
Korak 4
Slijedite korake za aktivaciju mobilne aplikacije.

Koraci
*INFORMACIJA O NAČINU IZDAVANJA NOVIH KODOVA ZA AKTIVACIJU MOBILNE APLIKACIJE

S ciljem dodatne sigurnosti i zaštite privremeno je onemogućeno izdavanje kodova za aktivaciju aplikacije PBZ mobilno bankarstvo putem PBZ internetskog bankarstva. Novi kodovi za aktivaciju aplikacije mogu se zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici.

Više informacija kako se zaštititi na internetu.

Mladić s biciklom i djevojka s mobitelom u ruci prelaze cestu.

Izdavanje novih kodova za aktivaciju

Nove kodove za ponovnu aktivaciju mobilne aplikacije možete zatražiti u najbližoj PBZ poslovnici.
Prijava u internetsko bankarstvo mobilnim tokenom #withKEY
Korak 1
Internetskom bankarstvu pristupite odabirom "Prijava" u gornjem desnom uglu na internetskoj stranici.
Korak 2
U polje "Korisnički broj" unesite svoj Korisnički broj vidljiv na zaslonu #withKEY mobilnog tokena.
Korak 3
U polje "Jednokratna zaporka" unesite generirani jednokratni #withKEY kod.
Pametna prijava
Ubrzajte prijavu u internetsko bankarstvo bez unosa Korisničkog broja autorizacijom obavijesti pristigle na vaš mobilni uređaj.
Želite li prijavu u internetsko bankarstvo drugim uređajem? Prijaviti se možete i korištenjem autentifikacijskih uređaja:

Čitač kartice

  • u polje Korisničko ime unesite broj bankovne kartice bez razmaka
  • unesite PIN kartice u čitač i na zaslonu će se ispisati jednokratna lozinka
  • dobivenu lozinku bez razmaka upišite u polje Jednokratna zaporka 

PBZmTokenom

  • u polje Korisničko ime unesite serijski broj PBZmTokena
  • u polje Jednokratna zaporka unesite jednokratnu lozinku koju generira PBZmToken
Mlada djevojka pije kavu s mobitelom u ruci.

Zanima vas više?

Istražite i pronađite odgovore na svoja pitanja.
Virtualni robot izviruje iz mobitela na dlanu.

Komunicirajmo putem chata

PBZ virtualni asistent na raspolaganju 24/7.
Tehnička podrška - Česta pitanja
Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja

Chat