• Nema rezultata za traženu pretragu

Obavijest o prekidu zaprimanja čekova

Obavještavamo klijente da Privredna banka Zagreb d.d. (PBZ) prestaje pružati usluge vezane za zaprimanje i unovčavanje čekova koji glase na stranu valutu, zaključno s 31. srpnja 2019. godine. U slučaju da sredstva iz inozemstva primate putem čekova, nakon 31. srpnja 2019. godine iste više neće biti moguće unovčiti u PBZ-u. U nastavku su informacije koje će vam pomoći kako biste pravodobno prilagodili svoje poslovanje

FIZIČKE OSOBE – POTROŠAČI 

Priljeve u stranoj valuti, umjesto putem čekova, možete primati na transakcijski račun u Banci putem naloga za plaćanje platitelja. 
Kako bismo nakon gore navedenog datuma osigurali takvu mogućnost, isplatitelja sredstava od kojeg zaprimate čekove potrebno je obavijestiti o Instrukciji za Plaćanje koja sadrži IBAN vašeg transakcijskog računa u stranoj valuti, putem koje platitelj može sredstva usmjeriti na vaš račun nalogom za plaćanje umjesto čekom.
Ako putem čeka primate mirovinu ili druga redovna primanja iz inozemstva, skrećemo vam pozornost  da je isplatitelja potrebno obavijestiti o IBAN-u vašeg transakcijskog računa u stranoj valuti, kako bi se inozemna mirovina usmjerila na vaš račun u PBZ-u  putem naloga za plaćanje. Informaciju o IBAN Instrukciji za plaćanje transakcijskom računu u stranoj valuti možete dobiti u svim poslovnicama Banke. 
Također, ako ste korisnik usluga On-line bankarstva, Instrukciju za plaćanje po računu u stranoj valuti možete preuzeti putem usluga PBZ digitalno bankarstvo, PBZ365@NET, mPBZ. 
Ako nemate ugovoren transakcijski račun u stranoj valuti, ugovoriti ga možete u svim poslovnicama Banke i na taj način fleksibilnije raspolagati novčanim sredstvima. Raspolaganje sredstvima je tada, osim u svim poslovnicama, moguće i korištenjem ostalih distribucijskih kanala Banke putem međunarodno važeće bankovne kartice koja omogućuje izvršenje plaćanja robe i/ili usluga preko prodajnog mjesta i/ili na daljinu i/ili za podizanje i/ili polaganje gotovog novca i/ili korištenje drugih usluga na bankomatu ili drugom uređaju te prijenos novčanih sredstava. Za vođenje računa Banka naplaćuje naknadu iskazanu u dokumentu Tarifa Banke - Naknade Banke za usluge u poslovanju s domaćim i stranim fizičkim osobama – građanima kojim su definirane visine naknada u poslovanju s fizičkim osobama-potrošačima.

Za sva dodatna pitanja i informacije molimo vas da nam se obratite e-mailom na pbz365@pbz, telefonom na 0800 365 365 ili u najbližoj poslovnici Banke. 

POSLOVNI SUBJEKTI

Priljeve u stranoj valuti, umjesto putem čekova, možete primati na transakcijski račun u Banci putem naloga za plaćanje platitelja.
Kako bismo nakon gore navedenog datuma osigurali takvu mogućnost, skrećemo vam pozornost na to da je vašeg isplatitelja sredstava od kojeg zaprimate čekove potrebno obavijestiti o Instrukciji za Plaćanje, koja sadrži IBAN vašeg transakcijskog računa, putem koje isplatitelj može sredstva usmjeriti na Vaš račun nalogom za plaćanje umjesto čekom.
Informaciju o IBAN-u  transakcijskog računa u PBZ-u  mogu preuzeti i putem usluge elektroničkog bankarstva. 
Molimo vas da pravodobno prilagodite svoje poslovanje i tijekom idućih nekoliko mjeseci obavijestite svoje poslovne partnere u inozemstvu o prestanku zaprimanja i unovčavanja čekova preko Privredne banke Zagreb d.d.

Za sva dodatna pitanja i informacije, molimo vas obratite se izravno svom menadžeru za odnose s klijentima ili pozivom na besplatni info telefon 0800 PBZ COM (0800 729 266) ili e-mailom: com@pbz.hr

  

 Privredna banka Zagreb d.d.

Trebate pomoć?

Odgovorit ćemo na sva vaša pitanja