• No results for your search

Obavijest o načinu podnošenja prigovora i pokretanja postupka mirenja odnosno alternativnog rješavanja potrošačkog spora

Potrošač može podnijeti pisani prigovor neposredno u svim poslovnicama/ispostavama Privredne banke Zagreb d.d., putem pošte na adresu: Privredna banka Zagreb d.d., Mjerenje zadovoljstva klijenata i zaštita potrošača, Radnička cesta 44, HR-10000 Zagreb, telefaksom 01/636 00 63 ili putem e-mail adrese pbz365@pbz.hr
Banka će na prigovor odgovoriti u roku od 15 dana, odnosno u roku od 10 radnih dana od dana zaprimanja prigovora ukoliko se prigovor odnosi na pružanje platne usluge. 
Ukoliko se prigovor korisnika platne usluge odnosi na nepridržavanje Uredbe (EZ) br. 924/2009., Uredbe (EU) br. 260/2012. ili Uredbe (EU) 2015/751, Banka će odgovoriti u roku od 10 dana od dana zaprimanja prigovora.
 

Do you need help?

We will answer all your questions

Chat

For purpose of creating better user experience www.pbz.hr uses cookies.

Cookie settings can be controlled and managed individually in your web browser. By clicking on "Cookie settings" customize your cookie settings.